Skravletråd

noen som har tips til en nice lue? til meg..må ikke være voldsom...mer nøytral og delikat:P

Baaaah. Kvelden brukes til å lete etter mannens bilnøkler. Vi har seriøst leita på ALLE mulige plasser tror jeg. Vet at guttungen tok de fra lomma hans i går ettermiddag og lekte litt med de på fanget, og at nøklene ikke har vært i bruk etter det. Han skal liksom helst på jobb i morgen da:P

Baaaah. Kvelden brukes til å lete etter mannens bilnøkler. Vi har seriøst leita på ALLE mulige plasser tror jeg. Vet at guttungen tok de fra lomma hans i går ettermiddag og lekte litt med de på fanget, og at nøklene ikke har vært i bruk etter det. Han skal liksom helst på jobb i morgen da:P
Å nei håper dere finner de!

Å nei håper dere finner de!
Ser dårlig ut:o nå gikk jeg å la meg, har leita i snart to timer begge to så jeg har rett og slett ikke flere ideer. Han har ekstranøkkelen sin på jobb, for å iallfall komme seg hjem om han mister nøkkelen:P så spørs om det blir hjemmekontor i morgen:-/

Ser dårlig ut:o nå gikk jeg å la meg, har leita i snart to timer begge to så jeg har rett og slett ikke flere ideer. Han har ekstranøkkelen sin på jobb, for å iallfall komme seg hjem om han mister nøkkelen:P så spørs om det blir hjemmekontor i morgen:-/
Kanskje høre med gutten i morgen om han har lagt de et lurt sted? :P uff så utrolig kjedelig altså. Kanskje dere må få dere nøkkelfinner i fremtiden *bip bip*

Haha kom på en episode fra da jeg var liten. Jeg hadde "lånt" bilnøklene til faren min for å leke med dem og glemt helt av det. Foreldrene mine (som ikke visste at jeg hadde tatt dem) hadde visst lett i tre dager før de spurte om jeg hadde sett dem - fant dem fram nesten med en gang :P

Håper de dukker opp snart

Hjelpes meg :( ble ikke natt før kl 0315 her jammen :o å opp igjen 0645 :s trøtt.no håper han sover litt nå. Men høres ut som han holder på å våkne i senga :/ har levert barna på skolen så måtte flytte han fra bilstol til seng.. Bah

Back
Topp