Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har dere gjort i dag?
Skal si i fra om jeg liker detHøres smart ut med sjalhar aldri prøvd, men hun her er jo og limt på meg.. Men helst på en pupp da.. Hm hm
MannfolkDe så jo kjempekule ut!
Prøvde å pitche de for mannen, men han tok et blikk og så at det måtte være brannfarlig... Gah ><
Hvert ute å handlet litt. Sett tidenes styggeste ElsaHva har dere gjort i dag?
blir kanskje 2000 her...aner ikke...heheDere til ligger i alle fall opp mot tusen innlegg- tviler at jeg kommer meg forbi 1500...
oi så gøy. hva syns hun?God morgen
Vi skal ut å møte Olaf å Elsa fra frostHehe spent på reaksjonen til midi når hun får se de
hun vet nemlig ikke hva vi skal
så må vi finne noe garn til maxi som har fått dilla på å fingerhekkle å har brukt tre garn bare siden i går
Ellers så ser det ut til at mini er ferdig med økedøgnså han sover nå søtt
Hadde tenkt å bake lussekatter men dropper det i år rett å slett![]()
ååhh den er sååå kos hihiSitter å koser oss med aristoksttene på morgenkvistenikke feil selv om senga egentlig frister ganske mye
Håper alle får en fin dag![]()
sååå skjønne de var da!!
oohh favoritt her ogsåEgg, bacon å bønner til frokost i dagsambos favoritt
![]()
åh så kos. var det kjekt?God morgen
Vi skal på julelunsj med familie på begge sider
Lillegutt har laga lyder konstant siste halvdel av natta, så vi er trøtte alle mann![]()
veldig hihi. hva er din favorottDet er så kos!!
kjekt med besøk?Hei! Har stått opp, dusja, spist og nå sover lilleguttrydder/vasker nå (mest mannen
) og besøk kl 2
![]()
kjekt med besøk?Hei! Har stått opp, dusja, spist og nå sover lilleguttrydder/vasker nå (mest mannen
) og besøk kl 2
![]()
Å så herlig! Gøy med sånne tingAkkurat vært på juletrefest! Storesøster vant nå perlegreier på lodd, stor stas. Spist grøt og kaker , gått rundt juletreet og jaggu kom nissen på besøk også![]()
Lillemor sov seg gjennom hele seansen tross rimelig høyt støynivå.. Våkna med ett vræl i bilen, ble nok veldig stille..heldigvis ikke langt hjem!