Uff den er kjipGått å ventet i en evighet på babygymen.. Så får jeg melding fra posten nå om at den har kommet2 min før stenge tid
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff den er kjipGått å ventet i en evighet på babygymen.. Så får jeg melding fra posten nå om at den har kommet2 min før stenge tid
![]()
Litt skuffethaha oooops
Iiiiiihhspøkelse wæææwæææ
JaUff den er kjip![]()
Aww så herlig daJaå jeg elsker det allerede
veldig behagelig å ha på å mini sovnet som en Stein med en gang
![]()
Så braTuren gikk fint! En matpause bort og en matpause + en kosepause på vei hjem![]()
Det var braHun er heldigvis på bedringens vei ser det ut tilde vet enda ikke hva det var men krysser fingrene
JaAww så herlig da![]()
Puhh høres koselig ut dastartet med tur ut...skulle på skogstur...visste seg og være åpen gård også...så da ble det begge deler...hjem...OJ. hvile...jeg og snuppa på kjøpesenter for å bytte noen gaver....så hjem...pynte seg...besøk..så innom kjøpesenter igjen etterpå...så hjem...kvelds på oj så senga
JahJamen da durer jeg opp når de andre er avlevert på skolen
![]()
Nei det er klartJahun er 92 år men vill ikke miste henne likevel
![]()
Mm veldig glad i vår mei tai men tror hun er litt liten for den ennåJamye bedre å ha på enn de bæreselene
de har jeg aldri likt
![]()
Så braTuren gikk fint! En matpause bort og en matpause + en kosepause på vei hjem![]()
JeppJahi morgen
![]()
Er det grense på den?Mm veldig glad i vår mei tai men tror hun er litt liten for den ennå![]()
Nei det er klartmin farmor er og 92
![]()
Er det grense på den?her var det fra 3 kilo
![]()
Får håpe det ikke er mye kø daJepp![]()