Uffda lære han å tygge bedre heheUsj jahan hadde spist litt bacon og mye yoghurtdrikk, så første lukta j*****!! Og så hadde han spist mandarin, kom jo nesten hele båter opp igjen
Haha ja den fortjente nok å finne veien til søpla da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda lære han å tygge bedre heheUsj jahan hadde spist litt bacon og mye yoghurtdrikk, så første lukta j*****!! Og så hadde han spist mandarin, kom jo nesten hele båter opp igjen
Haha ja den fortjente nok å finne veien til søpla da![]()
Huff stakkarSå brabare eldste som pleier å få det her..
JaaaSå greitmåtte det fortsette sånn
![]()
Uff så fælt! Husker veldig godt en gang storebror var skikkelig dårlig og så når han var frisk men fortsatt måtte være hjemme fra Bhg fikk BÅDE mannen og jeg detHuff stakkarjeg får det også alltid. Hadde i vinter, og da fikk ikke toåringen det
da var jeg alene og han sovnet ikke. Løp fra rommet hans og inn å spydde og tilbake til han
da og kom pappa så han tok han med seg heldigvis.
Tror ikke han gidderUffda lære han å tygge bedre hehe![]()
Har jeg ikke hørt omDet er kosvi ser vist på vinterveiens helter
![]()
Ikke lillegutt hellerTror ikke han gidderhan har fra han var liten bare stappa munnen full. Får det ned på et vis, men han tygger nok ikke mye alltid
![]()
Ja det var grusomt, da spydde jeg seriøst hvert kvarter hele natta nesten. Var dårlig i tre dager etter jeg slutta å spy ordentligUff så fælt! Husker veldig godt en gang storebror var skikkelig dårlig og så når han var frisk men fortsatt måtte være hjemme fra Bhg fikk BÅDE mannen og jeg deteneste gang vi har fått det også fikk begge samtidig. Storebror var bare 2-3 år og ekstremt aktiv. Var ikke gøy
svigerfar tok han en dag men da ble han og dårlig
![]()
HeheIkke lillegutt heller![]()
Ja det var grusomt, da spydde jeg seriøst hvert kvarter hele natta nesten. Var dårlig i tre dager etter jeg slutta å spy ordentligså mamma og pappa hadde han ganske lenge
mamma fikk det da.
Åå huff så fælttenk så enkel hverdagen er når alle er friske! Har dere familie i nærheten?
![]()
Noe greier på NAT GEO tror jeg det varHar jeg ikke hørt om![]()
JaaGleder meg til kamp![]()
Åå. Ja mine er rett ved her i byggefeltet, jeg ser over til deUrk! Forferdelig sykdom altså..nja ikke egentlig nå etter vi flytta er det 30-40 min til svigers og en time til pappa
du har dine like ved?
Koselig å ha de nært daÅå. Ja mine er rett ved her i byggefeltet, jeg ser over til deog til besteforeldrene mine
og svigers er 15/20min unna
![]()