Skravletråd

Har en liten natterangler her i dag og gitt, har jo pleid å sove på denne tiden hun :P

Vært mye skriking her i kveld :O men nå ligger vi på sofaen og hun sover på armen. Og snorker og puster tungt <3 søt!!

Jeg og lille sovnet på sofa. Over 6 timer siden siste måltid :D har en applikasjon hehe. skikkelig melkespreng.
Har også en app for å holde litt oversikt (hvilken side/ hvor lenge siden osv) - brûler den spesielt om kveld/natt for å sette alarm på ;)

Joda! Den får msn tak i et par steder! Blant annet bunnprisen ved Aass bryggeri i Drammen :) Kjøper en kasse når jeg kommer over den!
Åh, hadde helt glemt av den bunnprisen der - så bra! Da vet jeg hvor jeg skal i morgen! :D

Ja greit å holde styr på ;)
Veldig - spesielt når man er litt sliten og ikke helt har kontroll på hvor lenge siden man ammet sist (eller hvis man er ute av huset, føler at tiden bare flyr avsted da)

Men nå sovnet han midt I her..

Veldig - spesielt når man er litt sliten og ikke helt har kontroll på hvor lenge siden man ammet sist (eller hvis man er ute av huset, føler at tiden bare flyr avsted da)

Men nå sovnet han midt I her..
Ja jeg vet XD hadde gått inn I sengen jeg nå. Lagt jenta I criben. Men så begynte hun å hoste så. Da kom hun fort opp på brystet igjen :)

Ja jeg vet XD hadde gått inn I sengen jeg nå. Lagt jenta I criben. Men så begynte hun å hoste så. Da kom hun fort opp på brystet igjen :)
Vurderer å prøve å sove litt til. Men siden han kun har fått fra en side, så våkner han vel snart opp og skal ha mer...

Back
Topp