hehe ja...jaggu mye klær som skal tas nå:O:OGått fire eller fem maskiner her i dag, tre i tørketrommel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja...jaggu mye klær som skal tas nå:O:OGått fire eller fem maskiner her i dag, tre i tørketrommel![]()
For 8 dager siden, da var hun 4820hva veide hun sist og når var det?
Popcorn, chips og skumnissedigg. ka snop?
Nei klart, skjønner det veldig godtBlir greit å få komme til lege på mandag. Få sjekka altprøver å ikke være bekymra, men ikke så lett :/
Jo det er det men kunne da stått med andre vell :/huff kjedelig...men bedre det enn å krangle der kanskje...men ja...vemmelig
10 min med bil - eventuelt toget en stasjon. Kan gå, tar ca 40min - men synes han er litt liten for detja seff. lngt unna den da?
Har også en app for å holde litt oversikt (hvilken side/ hvor lenge siden osv) - brûler den spesielt om kveld/natt for å sette alarm påJeg og lille sovnet på sofa. Over 6 timer siden siste måltidhar en applikasjon hehe. skikkelig melkespreng.
Åh, hadde helt glemt av den bunnprisen der - så bra! Da vet jeg hvor jeg skal i morgen!Joda! Den får msn tak i et par steder! Blant annet bunnprisen ved Aass bryggeri i DrammenKjøper en kasse når jeg kommer over den!
Har også en app for å holde litt oversikt (hvilken side/ hvor lenge siden osv) - brûler den spesielt om kveld/natt for å sette alarm på![]()
Joda! Den får msn tak i et par steder! Blant annet bunnprisen ved Aass bryggeri i DrammenKjøper en kasse når jeg kommer over den!
Veldig - spesielt når man er litt sliten og ikke helt har kontroll på hvor lenge siden man ammet sist (eller hvis man er ute av huset, føler at tiden bare flyr avsted da)Ja greit å holde styr på![]()
Ja jeg vet XD hadde gått inn I sengen jeg nå. Lagt jenta I criben. Men så begynte hun å hoste så. Da kom hun fort opp på brystet igjenVeldig - spesielt når man er litt sliten og ikke helt har kontroll på hvor lenge siden man ammet sist (eller hvis man er ute av huset, føler at tiden bare flyr avsted da)
Men nå sovnet han midt I her..
Vurderer å prøve å sove litt til. Men siden han kun har fått fra en side, så våkner han vel snart opp og skal ha mer...Ja jeg vet XD hadde gått inn I sengen jeg nå. Lagt jenta I criben. Men så begynte hun å hoste så. Da kom hun fort opp på brystet igjen![]()
Ja jeg ogsåVurderer å prøve å sove litt til. Men siden han kun har fått fra en side, så våkner han vel snart opp og skal ha mer...
Takk det sammeJa jeg ogsågod natt igjen
![]()