Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja virkelig!Uff, håper dere slipper!
Vi skal se på julespillet til 3 klasseåh hva skal dere på?
Får håpe detSnuppa sover og sover.. Blir trøtt når man legger seg sentHåper virkelig hun sover til/fra bhg også.. Syns det er litt langt med 30 min hver vei
![]()
Jeg er mer på torsdagen jeg :/ stakars mann som har måttet rette på meg så mange ganer i dagHar så fredagsfølelse i dag, er det virkelig bare onsdag?![]()
Gulping er det blitt litt mindre av. Har prøvd å redusere eget inntak av melk, vet ikke om det er derfor eller bare tilfeldig :/Ikke godt å si nei, jeg aner ikke hvor mye hun spiserHvordan er det med gulping hos dere?
Vi skal/skulle bare ut og gå litt, men ble visst til at vi sovnet på sofaen fra 9.30 til 13 :OHun sovnet seint, men sov godt da hun endelig sovna. Jeg våknet mange ganger, sover litt bedre når hun sover i egen seng først, men gikk helt greit![]()
Hva skal dere i dag?
Trodde det var lørdag i natt jeg... forvirret ><Har så fredagsfølelse i dag, er det virkelig bare onsdag?![]()
Ja er jo greit med en tur men litt vanskelig om hun ikke vil ligge der heheFår håpe detja det er jo litt langt :/
Jeg er mer på torsdagen jeg :/ stakars mann som har måttet rette på meg så mange ganer i daghaha
koselig
hehe nei blir hardt å få til ..Haha kommer aldri i verden til å nå 3000
Har ikke klart 600 engang enda jo![]()
JaÅja var det i dag![]()
Ikke santJa er jo greit med en tur men litt vanskelig om hun ikke vil ligge der hehe![]()
Så til de grader å dethehesurrehuer
![]()