Skravletråd

Den så jo velduig fin ut da:) Nydelig blåfarge du heller vil ha på det båndet:)

Jeg har fallt litt for denne

11165249_892543144135582_9149307831847899663_n.jpg

Men skal i butikken og se :)
Den var å veldig fin da :D

Ja det varierer nok:) så på ønskebarn at den ene familien venta vel nesten ett år etter tildeling før de fikk hente barnet, og den andre familien valgte til slutt å si ifra seg barnet etter å ha venta lenge. De begynte å nærme seg aldersgrensa, også tror jeg forholdet begynte å skrante. Ikke rart i en sånn prosess.
Stemmer det - leste en artikkel om de forskjellige familiene etter at de sendte I reprise; viser seg at det paret gikk fra hverandre ikke så lenge etter..

Travel dag her - vært på hs og veid, handlet ferdig julegavene mens bilen ble fikset og endte det hele med en tur på ikea - var ikke så mye vi skulle ha der, men greit å ta en pause til på et sted hvor vi kunne amme + varme opp flaske i micro :)

Denne gangen var han ikke like interessert i å ligge I vognen, så endte med at mannen bar på ham både på ikea og på kjøpesenteret :) (ganske morsomt å se hvor mange som kommer bort når de kun ser en pappa +plutt :P )

Herlig :D :D
Jeg håper det stemmer med mini hvertfall :) da har han gått opp nesten 1 kg :) men får vente å se i spenning :p
Så bra :) blir spennende å veie nøyaktig ja ^-^

Her har han da gått opp ca 500 fra fødselsvekten, men med tanke på at han gikk ganske mye ned før vi dro hjem, så er det en del mer :D

Travel dag her - vært på hs og veid, handlet ferdig julegavene mens bilen ble fikset og endte det hele med en tur på ikea - var ikke så mye vi skulle ha der, men greit å ta en pause til på et sted hvor vi kunne amme + varme opp flaske i micro :)

Denne gangen var han ikke like interessert i å ligge I vognen, så endte med at mannen bar på ham både på ikea og på kjøpesenteret :) (ganske morsomt å se hvor mange som kommer bort når de kun ser en pappa +plutt :P )
Hehe ja det kan jeg tenke meg :) fått gjort masse dere i dag da :D må være herlig å være ferdig :D

Så bra :) blir spennende å veie nøyaktig ja ^-^

Her har han da gått opp ca 500 fra fødselsvekten, men med tanke på at han gikk ganske mye ned før vi dro hjem, så er det en del mer :D
Å det er jo veldig bra oppgang :D :D kjekt å se de Vokse samtidig som det er litt skummelt at det går så fort :)

Back
Topp