Skravletråd

Akkurat det sliter jeg og med. Får samme verdi/pris, men virker alltid som om den ene får mer. Av erfaring er det ikke noe problem med mindre den som får "færre" gaver er veldig liten
voksne skjønner jo sånn...for eks hvis jeg kjøper krem til svigermor...mens svigerfar får 5 gaver liksom hehe...samme pris;)

mens barn teller ofte ting.genseren til jenta gav jeg liksom 75kr for,70%...

Dt kommer veldig an på hvor du vil adoptere fra. Noen land, som Sør-Korea, er veldig strenge på det med alder (har til og med krav som går på bmi) - mens andre ikke er like strenge på det. Tror det var sånn at man måtte få tildeling før fylte 40 og at barnet skulle være henteklart før fylte 42. Men igjen, Dt endrer seg og varierer fra land til land
Ja det varierer nok:) så på ønskebarn at den ene familien venta vel nesten ett år etter tildeling før de fikk hente barnet, og den andre familien valgte til slutt å si ifra seg barnet etter å ha venta lenge. De begynte å nærme seg aldersgrensa, også tror jeg forholdet begynte å skrante. Ikke rart i en sånn prosess.

Har sluttet å lure på hvor mye som er nok. Tilbyr pupp når han sutrer og legger til flaske ca hver 3/4time (det som passer med spising da) - ikke at det kommer så mye, men Tar det litt fra hvor mye gulp som kommer opp
Ja jeg oh tenker egentlig slik. Men så begynte hun å spise oftere når jeg økte forje uke, og ble mer urolig:-/ men nå har det fått fint etter i går kveld:) tror kanskje hun var litt overtrøtt og.

Uff nei det er ikke greit å forstå hva som er galt alltid :o Her var hun veldig urolig i går kveld og fikk 10 bæsjebleier i går så det var vel magen?! Men rolig i kveld heldigvis.. Håper dere får sovet godt i natt :)
Nei det er vanskelig:( huff 10 stk?! De kan jo bæsje mye, men det var veldig mye. Vi sov veldig godt, håper dere og hadde en god natt:)

Bestillt dåpskjole i dag :) vi endte opp med å kjøpe så håper den er fin :)

Å vert på fysio terapi møte med flere andre babyer :)

Vært til kontroll på kk med Sølvi, alt var bra. Tok hørseltest, målte for gulsott igjen og vekt. En veldig fornøyd mor og far nå:Heartbigred

Bestillt dåpskjole i dag :) vi endte opp med å kjøpe så håper den er fin :)

Å vert på fysio terapi møte med flere andre babyer :)

Hvor kjøper dere fra og pris?
Her finner de jo enda ikke den som går i arv...skikkelig tragisk å rote bort noe sånn syns jeg:eek::banghead: men men...dukker den ikke opp er det lite å gjøre med...
Idag har jeg ringt rundt til flere, og kom over en plass som selger som samarbeider med brudesalongen jeg kjøpte kjolen min:D

Hvor kjøper dere fra og pris?
Her finner de jo enda ikke den som går i arv...skikkelig tragisk å rote bort noe sånn syns jeg:eek::banghead: men men...dukker den ikke opp er det lite å gjøre med...
Idag har jeg ringt rundt til flere, og kom over en plass som selger som samarbeider med brudesalongen jeg kjøpte kjolen min:D
Ja det er ufattelig kjipt :o
Men kos å få fra samme plass da :D

Jeg fant faktisk på jollyroom til 500 ca
ImageUploadedByBV Forum1449499811.660759.jpg

Denne men vi vill ha dette båndet heller :
ImageUploadedByBV Forum1449499847.928965.jpg

Så lei av de baby fargene som alltid går igjen :)

Ser ut til at minien min er 4,5 kg nå :D med å veie med meg å han :p så er jo ikke nøyaktig :p men han var minst på babytreffet i dag hvor det var 3 som var født samme dato

Så bra:D her også:) og ikke vært urolig siden i går kveld heldigvis:)
Det er bra :) her har hun sovet mye i dag, håper hun sover til natten likevel! Sist hun sov så mye på dagen ble det litt krøll :o men kan vel ikke akkurat holde henne våken heller når hun er så liten..

Back
Topp