Skravletråd

Prøvde for et års tid siden, syns ikke det hadde effekt og pass på at den ikke inneholder peppermynte, det er noen som inneholder det og det kan faktisk minke produksjonen! Anbefaler vørterøl i stedet, smaker ikke godt før man blir vant til det men funka veldig bra her :) Jeg begynte å like det etterhvert :p
Vørterøl smaker jo såvidt meg godt!! Vet du hva...flaut...I know...men når jeg fikk cøliaki begynte jeg gråte på legekontoret fordi jeg ikke kunne drikke vørterøl mer:P

Prøvde for et års tid siden, syns ikke det hadde effekt og pass på at den ikke inneholder peppermynte, det er noen som inneholder det og det kan faktisk minke produksjonen! Anbefaler vørterøl i stedet, smaker ikke godt før man blir vant til det men funka veldig bra her :) Jeg begynte å like det etterhvert :P
Drakk du det pga produksjon? Jeg tenkte mer ift luftplager for tassen :) vørterøl er litt fønki ja :/ :P

Vørterøl smaker jo såvidt meg godt!! Vet du hva...flaut...I know...men når jeg fikk cøliaki begynte jeg gråte på legekontoret fordi jeg ikke kunne drikke vørterøl mer:p

Hahaha :P Jeg slet veldig med de første, syns det smakte pyton :P Men etterhvert syns jeg det ble bedre og bedre hehe :P

Det virker liksom så mye mindre...må jeg kjøpe noe mer til han :P haha?
Akkurat det sliter jeg og med. Får samme verdi/pris, men virker alltid som om den ene får mer. Av erfaring er det ikke noe problem med mindre den som får "færre" gaver er veldig liten

Hihi, ja det tror jeg på :p lillen ligger å krøker seg og grynter, så det er nok luft han prøver å få ut :/ jeg burde nok bli flinkere til å rape han på natta..
hehe...men funka ikke her. var en liten periode sist jeg fikk litt mindre melk og da prøvde jeg...men merka ikke forskjell. måtte bare håndmelke hyppig

Lykke til på kontroll :)

Bading er gøy en bitte liten stund, vasking er ikke gøy ;)
takk for det.

oki, hihi. blir spennende å se her. kun vasket håret på hun på kk. første bad nå etterpå. vasking går som en lek. hun ligger nå der hihi

Back
Topp