Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg virkelig elsker det hehe.HahahaJeg slet veldig med de første, syns det smakte pyton
Men etterhvert syns jeg det ble bedre og bedre hehe
![]()
voksne skjønner jo sånn...for eks hvis jeg kjøper krem til svigermor...mens svigerfar får 5 gaver liksom hehe...samme prisAkkurat det sliter jeg og med. Får samme verdi/pris, men virker alltid som om den ene får mer. Av erfaring er det ikke noe problem med mindre den som får "færre" gaver er veldig liten
Ja det varierer nokDt kommer veldig an på hvor du vil adoptere fra. Noen land, som Sør-Korea, er veldig strenge på det med alder (har til og med krav som går på bmi) - mens andre ikke er like strenge på det. Tror det var sånn at man måtte få tildeling før fylte 40 og at barnet skulle være henteklart før fylte 42. Men igjen, Dt endrer seg og varierer fra land til land
Ja jeg oh tenker egentlig slik. Men så begynte hun å spise oftere når jeg økte forje uke, og ble mer urolig:-/ men nå har det fått fint etter i går kveldHar sluttet å lure på hvor mye som er nok. Tilbyr pupp når han sutrer og legger til flaske ca hver 3/4time (det som passer med spising da) - ikke at det kommer så mye, men Tar det litt fra hvor mye gulp som kommer opp
Ja det kan jo væredermed løpet kjørt...men de ser på flere ting da..og en på 45år kan jo være sprek...men de krever mer om helsetilstand osv da
Nei det er vanskeligUff nei det er ikke greit å forstå hva som er galt alltidHer var hun veldig urolig i går kveld og fikk 10 bæsjebleier i går så det var vel magen?! Men rolig i kveld heldigvis.. Håper dere får sovet godt i natt
![]()
Nei det er vanskelighuff 10 stk?! De kan jo bæsje mye, men det var veldig mye. Vi sov veldig godt, håper dere og hadde en god natt
![]()
Vi skal detJa det kan jo væredere får undersøke forskjellige land
![]()

Bestillt dåpskjole i dagvi endte opp med å kjøpe så håper den er fin
Å vert på fysio terapi møte med flere andre babyer![]()
men men...dukker den ikke opp er det lite å gjøre med...Ja det er ufattelig kjiptHvor kjøper dere fra og pris?
Her finner de jo enda ikke den som går i arv...skikkelig tragisk å rote bort noe sånn syns jegmen men...dukker den ikke opp er det lite å gjøre med...
Idag har jeg ringt rundt til flere, og kom over en plass som selger som samarbeider med brudesalongen jeg kjøpte kjolen min![]()

Så braVært til kontroll på kk med Sølvi, alt var bra. Tok hørseltest, målte for gulsott igjen og vekt. En veldig fornøyd mor og far nå![]()
Så bra hva veide hun nå?Vært til kontroll på kk med Sølvi, alt var bra. Tok hørseltest, målte for gulsott igjen og vekt. En veldig fornøyd mor og far nå![]()
Så braSov veldig godt heldigvis![]()
Det er braSå braher også
og ikke vært urolig siden i går kveld heldigvis
![]()