Den var å veldig fin daDen så jo velduig fin ut daNydelig blåfarge du heller vil ha på det båndet
Jeg har fallt litt for denne
![]()
Men skal i butikken og se![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var å veldig fin daDen så jo velduig fin ut daNydelig blåfarge du heller vil ha på det båndet
Jeg har fallt litt for denne
![]()
Men skal i butikken og se![]()
Det har hun. Var så deilig å få bekreftet at melka mi er godSnart tatt igjen fødselsvekt da så bra![]()
Hehe nei samme her, blir fort leiJa jeg skal begynne med en gangnå ligger han bare på en dyne å den er ikke så veldig spennende for han
![]()
Det er jo knall braGått opp 250g![]()
Ja ikke santDet har hun. Var så deilig å få bekreftet at melka mi er god![]()
Det var der ja men en fysioterapi timeHehe nei ikke helt kanskje, men 4,5 er bra da, tror mi er over 5barselgruppe med hs?
Ja det blir detDet var jo typisk ja![]()
Blir gøy å se tenker jeg![]()
Det var der ja men en fysioterapi timefor å informere om utvikling osv
så ikke direkte barsel gruppe enda
JaHehe nei samme her, blir fort lei
SikkertAhVi har i morgen, kanskje det er noe av det samme
![]()
Stemmer det - leste en artikkel om de forskjellige familiene etter at de sendte I reprise; viser seg at det paret gikk fra hverandre ikke så lenge etter..Ja det varierer nokså på ønskebarn at den ene familien venta vel nesten ett år etter tildeling før de fikk hente barnet, og den andre familien valgte til slutt å si ifra seg barnet etter å ha venta lenge. De begynte å nærme seg aldersgrensa, også tror jeg forholdet begynte å skrante. Ikke rart i en sånn prosess.
Var og veide lillegutt i dag på hs, og er på 4495 ^-^ så vi er ikke langt bak dereSer ut til at minien min er 4,5 kg nåmed å veie med meg å han
så er jo ikke nøyaktig
men han var minst på babytreffet i dag hvor det var 3 som var født samme dato
HerligVar og veide lillegutt i dag på hs, og er på 4495 ^-^ så vi er ikke langt bak dere
Så braHerlig![]()
![]()
Jeg håper det stemmer med mini hvertfallda har han gått opp nesten 1 kg
men får vente å se i spenning
![]()
Hehe ja det kan jeg tenke megTravel dag her - vært på hs og veid, handlet ferdig julegavene mens bilen ble fikset og endte det hele med en tur på ikea - var ikke så mye vi skulle ha der, men greit å ta en pause til på et sted hvor vi kunne amme + varme opp flaske i micro![]()
Denne gangen var han ikke like interessert i å ligge I vognen, så endte med at mannen bar på ham både på ikea og på kjøpesenteret(ganske morsomt å se hvor mange som kommer bort når de kun ser en pappa +plutt
)
Å det er jo veldig bra oppgangSå brablir spennende å veie nøyaktig ja ^-^
Her har han da gått opp ca 500 fra fødselsvekten, men med tanke på at han gikk ganske mye ned før vi dro hjem, så er det en del mer![]()
Det er redesign av gamle brudekjoler.Den var å veldig fin da![]()
Selvom mannen hevder jeg er et meieri...så tror man ikke alltid på det selvJa ikke sant![]()