her sover begge nåRolig her når lillegutt sover![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her sover begge nåRolig her når lillegutt sover![]()
Hehe uff kanskje glemt hvordan det er å ha en babyja hehe...men jeg har jo alltid bestilt julekaker hos deg etc etc...bahh...gå til bakerbrun haha...neida...
nei ikke jeg heller...skjer naturlig det der...gikk av når jg ble mer aktiv etter 6 uker sist.Ja må ned de 8 og gjerne litt mer men stresser ikke![]()
hun er bestemor...har selv 3 barn om jg husker rettHehe uff kanskje glemt hvordan det er å ha en babyhvis hun har barn da
![]()
Lenge siden dahun er bestemor...har selv 3 barn om jg husker rett
Jada det ordner seg noknei ikke jeg heller...skjer naturlig det der...gikk av når jg ble mer aktiv etter 6 uker sist.
Så koselig!Julegrantenning i veker i dagkommer julenisse og hest og kjerre
![]()
hehe ja...mannen sier magen nå er søtJada det ordner seg nok![]()
ååhh så kosJulegrantenning i velet i dagkommer julenisse og hest og kjerre
![]()
Så koselig!
Ja blir gøy for barnaååhh så kos
HerligJa og bare rett over veien omtrent så det er veldig greit![]()
hehe ja...barnebarna likte visst krumkakene mine med sjokolade på tuppene så godt...det ble visst ikke jul uten...Lenge siden da![]()
pølsemageHehe![]()

Nei veldig greit og bare å gå hjem om det er noe heheHerligingen risiko for å ende opp ute og fryse over tid da
![]()
Wops heheVi får straks besøk - de som skulle komme 11.30 er ikke her ennå, så blir vel "dobbelt opp" med hun som kommer kl 13![]()