Kanskje ikke helt klar for det ennå??Her har det begynt å tikke inn forespørsel om kakebestillinger igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje ikke helt klar for det ennå??Her har det begynt å tikke inn forespørsel om kakebestillinger igjen![]()
Da hun først sovna sov hun godt men syns hun sovna vel seintGikk greit! Sovna etter byssing fram og tilbake i tv stua, sov som en stein fram til 05.10! Så kan ikke klage.. Men etter hun får mat på morgenkvisten begynner det magestyret igjen etter en 1-2 timer, så klokka 7 var det bare pressing,kresting og småhyling.
Enn der ?
På ingen måte...må si nei...ikke nok med nyfødt i hus...det er jul og...nok med det jeg evt. skal bake til oss selv.Kanskje ikke helt klar for det ennå??
Okei. ka gikk du opp igjenHadde gått ned 8 da jeg kom hjem dagen etter fødsel![]()
Pipeleke hehehihi okhar han fått gave
?
Høres lurt ut jaPå ingen måte...må si nei...ikke nok med nyfødt i hus...det er jul og...nok med det jeg evt. skal bake til oss selv.
tidligst jan...men sier ikke ja til noe før jeg er i jan. og ser hvordan ting er da![]()
hihi ble han fornøydPipeleke hehe![]()
Gått ned 10kg...ble helt paff21,5har du veid deg?
Litt vanskelig med små plutter som skal ha pupp, oppmerksomhet og ny bleie3000 i des. er ei hard nøtt
ja får tidsnok bakt ...og ikke det jg vil gjøre nå liksom...Høres lurt ut ja![]()
skjønn dame, men jaDeilig det daGått ned 10kg...ble helt paff
ja hehe ikke et mål jeg har for å si det slik...Litt vanskelig med små plutter som skal ha pupp, oppmerksomhet og ny bleie![]()
Hehe nei det burde da være veldig forståelig!ja får tidsnok bakt ...og ikke det jg vil gjøre nå liksom...
var ei som ble snurt, men det får dem bare bli..skjønner de ikke det er de nesten dum spør du meg...(ja vet fy skam skal ikke si det om en som har bestilt mye kaker hos meg) ....hun skulle ha 4 kaker til fredag neste ukeskjønn dame, men ja
![]()
ja helt supert. må ned 10 til hihiDeilig det dahar fortsatt 8 ekstra
![]()
ja hehe...men jeg har jo alltid bestilt julekaker hos deg etc etc...bahh...gå til bakerbrun haha...neida...Hehe nei det burde da være veldig forståelig!![]()
![]()
ja helt supert. må ned 10 til hihi