Skravletråd

Gikk greit! Sovna etter byssing fram og tilbake i tv stua, sov som en stein fram til 05.10! Så kan ikke klage.. Men etter hun får mat på morgenkvisten begynner det magestyret igjen etter en 1-2 timer, så klokka 7 var det bare pressing,kresting og småhyling.
Enn der ?
Da hun først sovna sov hun godt men syns hun sovna vel seint :P

Kanskje ikke helt klar for det ennå??
På ingen måte...må si nei...ikke nok med nyfødt i hus...det er jul og...nok med det jeg evt. skal bake til oss selv.
tidligst jan...men sier ikke ja til noe før jeg er i jan. og ser hvordan ting er da:)

På ingen måte...må si nei...ikke nok med nyfødt i hus...det er jul og...nok med det jeg evt. skal bake til oss selv.
tidligst jan...men sier ikke ja til noe før jeg er i jan. og ser hvordan ting er da:)
Høres lurt ut ja :)

Høres lurt ut ja :)
ja får tidsnok bakt ...og ikke det jg vil gjøre nå liksom...
var ei som ble snurt, men det får dem bare bli..skjønner de ikke det er de nesten dum spør du meg...(ja vet fy skam skal ikke si det om en som har bestilt mye kaker hos meg) ....hun skulle ha 4 kaker til fredag neste uke:dead: skjønn dame, men ja:cool:

ja får tidsnok bakt ...og ikke det jg vil gjøre nå liksom...
var ei som ble snurt, men det får dem bare bli..skjønner de ikke det er de nesten dum spør du meg...(ja vet fy skam skal ikke si det om en som har bestilt mye kaker hos meg) ....hun skulle ha 4 kaker til fredag neste uke:dead: skjønn dame, men ja:cool:
Hehe nei det burde da være veldig forståelig! :o :P

Back
Topp