Skravletråd

Det varte ikke lenge gitt :p 20 min etter jeg la han i senga så var han lys våken igjen :o sovnet ikke før halv 1.. Å nå er vi lys våkne :p hehe vert det siden 7 :p men fått badet han å gjort en del :p nå produseres dagens første dritt bleie :p samtidig dom han holder på å sovne :o må få byttet den først :p
Sovna halv 1 her og :o men veldig urolig frem til halv 2 så selv om hun sov godt da er jeg rimelig trøtt... Zzz

Det sovna han igjen :D ny badet å matet så håper han sover godt nå :D

Jeg har fått vasket ferdig dagens første maskin med klær :p brettet det som var tørt, ryddet kjøkkenet å tatt ut av oppvaskmaskinen å tenkte å prøve å montere pepperkake huset mens mini sov :p
Effektiv du er i dag :P har kun dusja jeg :P

Uff slitsomt, hvordan gikk det? Her sovna hun halv ett men sov veldig urolig den første timen (pupp hvert kvarter) men etter det sov hun godt :)

Gikk greit! Sovna etter byssing fram og tilbake i tv stua, sov som en stein fram til 05.10! Så kan ikke klage.. Men etter hun får mat på morgenkvisten begynner det magestyret igjen etter en 1-2 timer, så klokka 7 var det bare pressing,kresting og småhyling.
Enn der ?

Det sovna han igjen :D ny badet å matet så håper han sover godt nå :D

Jeg har fått vasket ferdig dagens første maskin med klær :p brettet det som var tørt, ryddet kjøkkenet å tatt ut av oppvaskmaskinen å tenkte å prøve å montere pepperkake huset mens mini sov :p
Jeg vil ha litt av din effektivitet:P

Her har det begynt å tikke inn forespørsel om kakebestillinger igjen:eek:

Back
Topp