Tror detyayyy jeg er klarlike sent? 20?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror detyayyy jeg er klarlike sent? 20?
Uff slitsomt, hvordan gikk det? Her sovna hun halv ett men sov veldig urolig den første timen (pupp hvert kvarter) men etter det sov hun godtIkke her heller :-(
Sovna halv 1 her ogDet varte ikke lenge gitt20 min etter jeg la han i senga så var han lys våken igjen
sovnet ikke før halv 1.. Å nå er vi lys våkne
hehe vert det siden 7
men fått badet han å gjort en del
nå produseres dagens første dritt bleie
samtidig dom han holder på å sovne
må få byttet den først
![]()
Effektiv du er i dagDet sovna han igjenny badet å matet så håper han sover godt nå
![]()
Jeg har fått vasket ferdig dagens første maskin med klærbrettet det som var tørt, ryddet kjøkkenet å tatt ut av oppvaskmaskinen å tenkte å prøve å montere pepperkake huset mens mini sov
![]()
Må ikke tro det kun er et hus som bygges der..minst 10 haha
tenker spiral her og. sist tok jeg ceracette,men nå må nr 3 vente hahaVet ikke enda, lurer på spiral kanskje. Du da?
ja men jeg skal etter jul en eller annen gangKjekt å ha timen klarjeg bestilte for lenge siden. Og godt var det for det var visst nesten fult før jul
![]()
Så deiligTror jammen eldste sover endamellomste er på overnatting hos ei venninne
så her er det helt stille
bare meg å sambo som er våkne
deilig
![]()
helt santJa man har ikke mye tid nåmå være effektiv de få gangene man kan
![]()
okei gøyTror det![]()
hehe hurra. gammel blir han/hun?Hunden vår har bursdag i dag.. Hehe![]()
Lille gull er 1 mnd alleredehjelpes meg
Uff slitsomt, hvordan gikk det? Her sovna hun halv ett men sov veldig urolig den første timen (pupp hvert kvarter) men etter det sov hun godt![]()
Jeg vil ha litt av din effektivitetDet sovna han igjenny badet å matet så håper han sover godt nå
Jeg har fått vasket ferdig dagens første maskin med klærbrettet det som var tørt, ryddet kjøkkenet å tatt ut av oppvaskmaskinen å tenkte å prøve å montere pepperkake huset mens mini sov
![]()
Hehe han blir 4hehe hurra. gammel blir han/hun?
Hadde gått ned 8 da jeg kom hjem dagen etter fødselhvor mye gikk dere ned de første dagene?