NopeDeilig dahjemmelaget pizza?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NopeDeilig dahjemmelaget pizza?
Nopeble ikke grøt heller
stekt pepperkaker fra ungene kom hjem til nå
så gadd ikke lage grøt
mellomste er på overnattongs besøk så bare laget noen toast til eldste å så bestiller vi pizza i kveld
![]()
Jeg er snart klar for kake og potetgullHerligjeg er sulten
![]()
Etter en hektisk dag ja så er det jammen godtHehe deilig med bestille-pizza da![]()
Hehe herligJeg er snart klar for kake og potetgullbare få unger i seng
![]()
Ja kjempefin <3Åååh men den er fin da <3
Vi har tatt 3 i dagMange bæsjebleier bytter dere på en dag......? Tatt nr 7 på snuppa nå, skal det ikke bli litt færre snartogså har det blitt litt grønnere nå, var gulere før...?
Å der kom nummer 4Vi har tatt 3 i dagå her er det enda skikkelig gult.
De første par ukene var det rundt 5 bæsjebleier om dagen og den var ganske grønn.. Nå er det ca 2 hver dag og den er gul og kornete. Aner ikke hva som er normalt jeg :/ fikk beskjed om å følge med at han har bra med tissebleier og det har han mange avMange bæsjebleier bytter dere på en dag......? Tatt nr 7 på snuppa nå, skal det ikke bli litt færre snartogså har det blitt litt grønnere nå, var gulere før...?
Kan jeg tenke megEtter en hektisk dag ja så er det jammen godt![]()
Hvordan blir det?Hehe herligsnart bestille her nå
![]()
Hjelpes! Kanskje min har for få?Her kom nr 8 hehe![]()
![]()
Syns det er litt lysegrønt her nåVi har tatt 3 i dagå her er det enda skikkelig gult.
Ikke jeg heller, men hun legger jo godt på seg og både tisser og bæsjer masse så det er nok greit vil jeg troDe første par ukene var det rundt 5 bæsjebleier om dagen og den var ganske grønn.. Nå er det ca 2 hver dag og den er gul og kornete. Aner ikke hva som er normalt jeg :/ fikk beskjed om å følge med at han har bra med tissebleier og det har han mange av![]()
Hehe de er hvertfall ikke forstoppaHer kom nr 8 hehe![]()
![]()
MeksikanerenHvordan blir det?![]()
Kommer ikke så mye i hver da, hun kunne godt porsjonert de over litt færre bleierHjelpes! Kanskje min har for få?