Tassen har faktisk sovna av seg selv oppi nestet TO ganger i dag! Det var en stund siden sisttypisk når pappan er hjemme..
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tassen har faktisk sovna av seg selv oppi nestet TO ganger i dag! Det var en stund siden sisttypisk når pappan er hjemme..
hehe de hårete damene til sluttNæsj da, nicki og jeg har funnet ut at det ikke er så farlig![]()
Haha, ny trendhehe de hårete damene til slutt![]()
ja ser den. amming er kosAh sånn - Nja, synes det er litt koselig så klarer ikke helt å legge det fra meg
Så jeg fortsetter med begge deler enn så lenge. Men skulle det bli problematisk, så blir det bare flaske tenker jeg
hva film ser dere?Rolig dagstorebror har vært hos en kompis, nå er mannen og lillegutt på butikken
ser film med storebror nå og gleder meg veldig til taco og cola
hehe
hihi herligSnuppa sover på puppen som vanlig<3
Harry Potterhva film ser dere?
oohh namme
hehe hotstuff...spørs om mennene liker den trenden like godtHaha, ny trend![]()

ahhh de forbinder jeg med jul...kooosHarry Potter![]()
<3Hehemen godt da! Her sov hun på pappaen en stund i sta også faktisk
![]()
Min liker det garantert ikkehehe hotstuff...spørs om mennene liker den trenden like godt![]()
ikke min heller hahaMin liker det garantert ikke![]()
Sov ikke lenge, men godtHehe ja![]()
God snooze![]()
Vurderer å sende mannen på butikken - skulle være med men plutt driver å tuller ved puppenmannen stakk ut for å handle mat + på barnas hus,.
OJ. kommer hjem ved legging og skulle visst ha juletorsk til middag hihi
hehe...nei...da er detikke så lettVurderer å sende mannen på butikken - skulle være med men plutt driver å tuller ved puppen![]()
Åååh men den er fin da <3Og enkelte sanger også gitt.. Tårene trilla da jeg hørte DDE's verdens fineste stjernegutt![]()
Det er greit at de tar begge deler jaHun tok flaska greit da, så vet jeg det! Ikke problemer med amming etterpå heller![]()
Litt bedre i dag, men kjennes jo! Men men, sånn er det..