Skravletråd

Da må du spise noe mot halsbrann :P jeg får det innmari av taco, lasagne, pizza osv men greier ikke slutte å spise det så da tar jeg novaluzid tyggetabletter :)
Ja jeg tok nettopp min første graviscontbl. Pjuk, for noe kræslige greier:o bare vokste i munn og sleit med å svelge det. Håper det var hvert det og at jeg ikke våkner med halsbrann i natt:P hehe

Tapre barna. Uskyldige små som skal igjennom så altfor mye. Når jeg ser programmer som barneavdelingen får jeg bare lyst til å hente gutten min å holde han<3 verste mareritt om noe skulle skje barna:o

God morgen ^-^

Her høljer det ned - vurderer om jeg skal gå på jobb, eller jobbe hjemmefra... dillemma

God morgen ^-^

Her høljer det ned - vurderer om jeg skal gå på jobb, eller jobbe hjemmefra... dillemma

Bor de en av stedene det er type flomvarsel? Regner masse her i Oslo også men blir ikke så ekstremt som jeg hører i type Kongsberg.

Bor de en av stedene det er type flomvarsel? Regner masse her i Oslo også men blir ikke så ekstremt som jeg hører i type Kongsberg.
Er sånn delvis berørt - men er visst ikke noe problem med toget jeg tar inn og ut (inn til Oslo) :P

Men ja, lysten til å gå ut i regnet er vel ikke heeeelt på plass..

Back
Topp