men vet ikke hvem endaJa tror det, på mandag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men vet ikke hvem endaJa tror det, på mandag![]()
Nei :/ så jeg er veldig glad for detellers hadde det ikke vært noe særlig egentlig
Syns ikke det høres rart ut at du tenker og føler detNei :/ så jeg er veldig glad for detgodt å vite at selv pm kroppen min er på tur så liker han den likevel
Hvertfall for meg som har vert så redd for å legge på meg.litt vannskelig å forklare men når man har vert så stor å bare hatt problemer på herrefronten. Så blir man så slank å så kommer drømme mannen. Jeg vet han hadde ikke forlatt meg men innerst inne klarer jeg ikke la være å tenke på det likevel på en måte..
Det er godtSyns ikke det høres rart ut at du tenker og føler det![]()
Skjønner at du tenker slik jegNei :/ så jeg er veldig glad for detgodt å vite at selv pm kroppen min er på tur så liker han den likevel
![]()
Hvertfall for meg som har vert så redd for å legge på meg.litt vannskelig å forklare men når man har vert så stor å bare hatt problemer på herrefronten. Så blir man så slank å så kommer drømme mannen. Jeg vet han hadde ikke forlatt meg men innerst inne klarer jeg ikke la være å tenke på det likevel på en måte..
Den sprang avgårdeÅh hjelp hvor ble denne kvelden av da?![]()
Han virker nå veldig god han samboen dinDet er godt![]()
Det kan du si...Åh hjelp hvor ble denne kvelden av da?![]()
Nå er det gjorttiltak det![]()
Så flinkNå er det gjort![]()
Hører det regner litt nå, men pøser ikke som det har gjort de siste netteneDet er godt /) måtte det bare fortsette å holde seg borte![]()
Jeg så forje her om dagenHer åmen ser den fra forrige uke nå
så tar jeg den andre etter på tror jeg
vis jeg ikke setter på hun med 4linger
![]()
<3 <3Skjønner at du tenker slik jeg![]()
Synes det er helt utrolig at min fortsatt finner meg fin, var 15 kg lettere da jeg møtt han enn det jeg var når jeg ble gravid.
Ja virkeligDen sprang avgårde![]()
Ånei og vi som har spagetti og kjøttdeig en delKan godt være! Jeg får veldig halsbrann av tomatsaus![]()
men vet ikke hvem enda?
Krysser like vel alt jeg har for at det ikke blir for illeHører det regner litt nå, men pøser ikke som det har gjort de siste nettenebare at vannet fosser jo fra fjellene likevel så det vil jo stige. Men men det er ikke noe vi får gjort til eller fra annet enn forebyggende så
![]()