okei. de er de finesteBlir nok med lisser men har ikke helt bestemt meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okei. de er de finesteBlir nok med lisser men har ikke helt bestemt meg![]()
Ei fra Stavanger som fikk 4 linger naturlig. Å hun er aleneJeg så forje her om dagenåå hva er det?
![]()
Ånei og vi som har spagetti og kjøttdeig en del![]()
Ja det er braKrysser like vel alt jeg har for at det ikke blir for ille
Oj, hvor gikk det?Ei fra Stavanger som fikk 4 lunger naturlig. Å hun er alene![]()
Endte med at jeg tok det oppmåtte se den andre barneavdelingen å
![]()
okei. de er de fineste![]()
Ja jeg tok nettopp min første graviscontbl. Pjuk, for noe kræslige greierDa må du spise noe mot halsbrannjeg får det innmari av taco, lasagne, pizza osv men greier ikke slutte å spise det så da tar jeg novaluzid tyggetabletter
![]()
Samme herLegger meg i senga og leserNatta
![]()
Tv2Oj, hvor gikk det?![]()
Hahaha 4 linger skulle det ståOj, hvor gikk det?![]()
Uff jaTapre barna. Uskyldige små som skal igjennom så altfor mye. Når jeg ser programmer som barneavdelingen får jeg bare lyst til å hente gutten min å holde han<3 verste mareritt om noe skulle skje barna![]()
God morgen ^-^
Her høljer det ned - vurderer om jeg skal gå på jobb, eller jobbe hjemmefra... dillemma
Er sånn delvis berørt - men er visst ikke noe problem med toget jeg tar inn og ut (inn til Oslo)Bor de en av stedene det er type flomvarsel? Regner masse her i Oslo også men blir ikke så ekstremt som jeg hører i type Kongsberg.
Her må det vaskes i dag...blæææHehe, jaklesvask er kjeeeedeliiiiig
![]()
God morgen ^-^
Her høljer det ned - vurderer om jeg skal gå på jobb, eller jobbe hjemmefra... dillemma