HahahaHer skal mannen på død og liv ha kjøttkaker i dag og ikke kyllingkarbonader som står på menyen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaHer skal mannen på død og liv ha kjøttkaker i dag og ikke kyllingkarbonader som står på menyen![]()
yes så det og jeg var opp på 2 plass![]()
Nei heldigvis ikke. Det er et stykke ned til vannet fra bhg, så de vil nok ikke merke noe der. Er helst de som er i nærheten av bekker, elver eller nær innsjøen som stiger sånn.ja ok. så null stress i forhold til ute områder i barnehage for eks?
nei er ikke det...men latte har du hatt før?
jada det er jo det så greit for megHahahajaja det er hvertfall godt da
![]()
ja jeg forstår.Nei heldigvis ikke. Det er et stykke ned til vannet fra bhg, så de vil nok ikke merke noe der. Er helst de som er i nærheten av bekker, elver eller nær innsjøen som stiger sånn.
hm jaja. koffeinfri er bedre enn ingentingja og pleier bare ta en så![]()
haha ja har det. nei bare skravler veldig mye og svarer på altdu har jo villt mange innlegg, skjønner ikke åssen det går an![]()
hehe hva vil denhjelp hunden stirrer på meg........![]()
Desverre så ønsker de meg bare det verste.. De er ikke hakket bedre enn han å ute etter hevn for det er jeg som har barnaUff. Kan du ikke slenge den regningen i trynet på foreldrene hans å vise dem hva sønnen dems gjør med en stakkar som prøver å leve et normalt liv med familien sin.![]()
![]()
mhm. jeg har drukket 1 kopp kaffe før...kan ta litt tilsant da![]()
haha ja har det. nei bare skravler veldig mye og svarer på althehe
herregud. bur hele familien inne spør du megDesverre så ønsker de meg bare det verste.. De er ikke hakket bedre enn han å ute etter hevn for det er jeg som har barna
Weee se det duOppdatering ute...jeg hoppa opp på 2 plass![]()
vel jeg er veldig effektiv når jeg er herhehe ja men at du får tid hehe, virker jo som du har nok å gjøre ellers og liksom![]()
mhm. jeg har drukket 1 kopp kaffe før...kan ta litt til![]()
ja ska seiWeee se det du![]()