Skravletråd

Uff nei det har jeg forstått. Men det burde ikke gått når det er så lenge siden jeg hadde bilen. Å til og med da så var det bare han som brukte den.
Nei jeg får bare håpe på det beste.

Med tanke på at han faktisk etter 1 år endelig tok telefonen når de ringte fra bilforetningen kan det jo kansje se ut som om noen har snakket kraftig til han å at han føler han må ordne litt opp.
Jeg håper virkelig det..
For kommer det kravet til meg vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :( det er nok ikke lite :(
Uff. Kan du ikke slenge den regningen i trynet på foreldrene hans å vise dem hva sønnen dems gjør med en stakkar som prøver å leve et normalt liv med familien sin. :o :(

Off så lei situasjon.
Nei, godt det er lenge til termin enda :P
Og alle må holde seg friske:)
Hvordan er det i barnehagen da?
Ja det er enda godt:P
Akkurat her jeg bor er det ingen bekker ol, så vi har ikke noe problem med noe. Bor høyt oppe og, så vi blir ikke ramma. Igrunn samme med bhg tror jeg:)

Ja det er enda godt:p
Akkurat her jeg bor er det ingen bekker ol, så vi har ikke noe problem med noe. Bor høyt oppe og, så vi blir ikke ramma. Igrunn samme med bhg tror jeg:)
ja ok. så null stress i forhold til ute områder i barnehage for eks?

uff det er jo skummelt :o
At det er ja:( også lurer høyre på hvorfor de hadde så dårlig valg. Legger ned lokalsykehus samme hva det vil si for innbyggerne. For et par år siden var raskeste vei til sykehuset stengt i fler uker pga ras på vinteren, men det betydde ikke noe:o

At det er ja:( også lurer høyre på hvorfor de hadde så dårlig valg. Legger ned lokalsykehus samme hva det vil si for innbyggerne. For et par år siden var raskeste vei til sykehuset stengt i fler uker pga ras på vinteren, men det betydde ikke noe:eek:

uff :o Hvor langt er det til sykehuset nå?

hmmm lage meg en kopp koffeinfri kaffe da? det er liksom ikke det samme :P

Back
Topp