Ja det var jo egentlig det men de har meldt ganske mye regn så er vell derforNeeeiiii. så kjedelig![]()
Men er ikkedet dårlig grunn? kan man ikke bare kle seg`??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var jo egentlig det men de har meldt ganske mye regn så er vell derforNeeeiiii. så kjedelig![]()
Men er ikkedet dårlig grunn? kan man ikke bare kle seg`??
ja det kan jeg forstå. Må ha kjempe masse lykke til .Litt begge deler egentlig. Er forholdsvis rolig, men det er mye lovverk å forholde seg til. Tilknytningsteorier i forbindelse med omsorgssvikt, og barnets beste osv. Må sannsynligvis også forklare saksgangen i en fylkesnemndssak som gjelder omsorgsovertakelse.
Gruer meg egentlig mest til å sitte i ro så lenge på en stol å skrive, er en 6timers skriftlig eksamen. Får fort vondt i ryggen, og blir fort distrahert av han i magen![]()
hehe så godt daTror detHåper på kake
sist fikk vi pavlova og is
![]()
Skal ikke være bastant på det, men mener at krav fra bompasseringer går til den som bestilte bombrikkenEr det sånn? Han mente at siden jeg stod som med eier på bilen så kunne jeg få det kravet. Jeg trodde ikke det for jeg står ikke på
Bombrikken..
Det ver jeg ikke men han har gjeld både her å der så blir ikke sjokkert om det skjer akkurat
ja ok...skjønner ungene blir skuffa:/Ja det var jo egentlig det men de har meldt ganske mye regn så er vell derfor![]()
Det var meningen de skulle gå uansett vær. Men så har de vist meldt ganske mye tydeligvis :/er det meldt SÅ dårlig vær da? kan de ikke ha på regntøy?
ja det kan jeg forstå. Må ha kjempe masse lykke til .
Kan vel få opp å bevege deg innimellom?
Er det barnevernspedagog?
Oj
Skal ikke være bastant på det, men mener at krav fra bompasseringer går til den som bestilte bombrikken
Men er ikke ulikt at kreditorer prøver å finne en solvent part hvis han har gjeld I alle kanter
Okkapsel
Ja, innsjøen her er over en meter over høyeste regulerte vannstand, og de kan ikke sende mer videre heller fordi det er fullt der og. Og der er det mer tettbebyggelse så da velger de å heller fylle enda mer opp her tror jeg.oi herregud så gale
Ja det kan man sioi sann![]()
Det må du gjøre. aha. gikk sammen med sosionom på høyskolen. hadde noe felles undervisning og. er vernepleierTusen takk
Ja, skal prøve å få tatt mange pauser.
Det er sosionom-studiet, veldig likt barnevernspedagog![]()
Hvordan blir det hvis han glemmer medisin en dag?
Ja er litt fult
ikke bra. lenge har dette pågått da?Ja, innsjøen her er over en meter over høyeste regulerte vannstand, og de kan ikke sende mer videre heller fordi det er fullt der og. Og der er det mer tettbebyggelse så da velger de å heller fylle enda mer opp her tror jeg.![]()
Det må du gjøre. aha. gikk sammen med sosionom på høyskolen. hadde noe felles undervisning og. er vernepleier
Uff nei det har jeg forstått. Men det burde ikke gått når det er så lenge siden jeg hadde bilen. Å til og med da så var det bare han som brukte den.Skal ikke være bastant på det, men mener at krav fra bompasseringer går til den som bestilte bombrikken
Men er ikke ulikt at kreditorer prøver å finne en solvent part hvis han har gjeld I alle kanter
Okei, vi har veldig mye felles sammen med barnevernsstudentene. Er ikke vernepleierutdanning på dette universitetet, men tror de skulle starte med det. Spennende![]()