Skravletråd

lurer på hva vi får å spise på søndag, og om det blir noe dessert eller kake :P haha! matvrak :o

Ååh nei :o stakars barn :o her har de gleder seg til høstturen, valgt ut kjeks å snakket masse om det.
Så får jeg melding nå om at den er avlyst pga dårlig vær :(
Så de får heller vanlig skoledag :o :(

Ååh nei :eek: stakars barn :eek: her har de gleder seg til høstturen, valgt ut kjeks å snakket masse om det.
Så de får heller vanlig skoledag :eek: :(

å nei! så kjedelig! hvilken dag er dette? uff

Ååh nei :eek: stakars barn :eek: her har de gleder seg til høstturen, valgt ut kjeks å snakket masse om det.
Så de får heller vanlig skoledag :eek: :(
Neeeiiii. så kjedelig:(
Men er ikkedet dårlig grunn? kan man ikke bare kle seg`??

Men bombrikken står da vel på han - da er jo ikke det noe du skal betale?

Han slås konkurs?
Er det sånn? Han mente at siden jeg stod som med eier på bilen så kunne jeg få det kravet. Jeg trodde ikke det for jeg står ikke på
Bombrikken..

Det ver jeg ikke men han har gjeld både her å der så blir ikke sjokkert om det skjer akkurat

hehe skjønner godt du tenker på det jeg.
hva besøk er det?

Vi skal til fadderen min :) Hun passer to av barnebarna fordi tremeningen min skal ha konsert så det blir gøy for ungene våre :) også kommer tremeningen min og kona etterpå for å spise middag med oss og hente barna. Så jeg tror det blir veldig bra :)

Campingvogna te søstra mi sto med vann opp te vinduene, for noen uker siden, for da gikk også logen over sine bredder. Er rødt flomvarsel I vestfold
Uff ja:( ikke trivelige bilder som legges ut nå. Campingplassen her også er oversvømt, og veien og overalt. Innsjøen her er langt over fullt:o

åh såpass nært. har du kontroll på pensum føler u?

Litt begge deler egentlig. Er forholdsvis rolig, men det er mye lovverk å forholde seg til. Tilknytningsteorier i forbindelse med omsorgssvikt, og barnets beste osv. Må sannsynligvis også forklare saksgangen i en fylkesnemndssak som gjelder omsorgsovertakelse.
Gruer meg egentlig mest til å sitte i ro så lenge på en stol å skrive, er en 6timers skriftlig eksamen. Får fort vondt i ryggen, og blir fort distrahert av han i magen :-)

Vi skal til fadderen min :) Hun passer to av barnebarna fordi tremeningen min skal ha konsert så det blir gøy for ungene våre :) også kommer tremeningen min og kona etterpå for å spise middag med oss og hente barna. Så jeg tror det blir veldig bra :)
Ja det blir nok veldig bra:)

Back
Topp