Skravletråd

ikke bra. lenge har dette pågått da?
Begynte skikkelig for et par uker siden, så roet det seg og ting gikk fint igjen. Men så begynte det ekstreme mengder nedbør igjen denne uka, så nå er det verre enn for et par uker siden. Veier som blir stengt er vel det verste fordi vi har lang vei til sykehus, og ekstra lang om raskeste vei stenges. Sykehuset ble lagt ned i fjor:( og med tåka som er om dagen kan ikke helikopter komme heller. Glad jeg ikke skal føde enda:o så håper ingen blir akutt syke nå!!

Begynte skikkelig for et par uker siden, så roet det seg og ting gikk fint igjen. Men så begynte det ekstreme mengder nedbør igjen denne uka, så nå er det verre enn for et par uker siden. Veier som blir stengt er vel det verste fordi vi har lang vei til sykehus, og ekstra lang om raskeste vei stenges. Sykehuset ble lagt ned i fjor:( og med tåka som er om dagen kan ikke helikopter komme heller. Glad jeg ikke skal føde enda:eek: så håper ingen blir akutt syke nå!!

Off så lei situasjon.
Nei, godt det er lenge til termin enda :P
Og alle må holde seg friske:)
Hvordan er det i barnehagen da?

Begynte skikkelig for et par uker siden, så roet det seg og ting gikk fint igjen. Men så begynte det ekstreme mengder nedbør igjen denne uka, så nå er det verre enn for et par uker siden. Veier som blir stengt er vel det verste fordi vi har lang vei til sykehus, og ekstra lang om raskeste vei stenges. Sykehuset ble lagt ned i fjor:( og med tåka som er om dagen kan ikke helikopter komme heller. Glad jeg ikke skal føde enda:eek: så håper ingen blir akutt syke nå!!

uff det er jo skummelt :o

Back
Topp