Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jajeg ville sett det an jeg da, men de andre ville drøye det. Føler ikke jeg får gjort noe klart til baby før vi har vært der.
Ja det er litt kjedeligNei, kjedelig det å være støkk på feil sie liksom. Her er det rett hjem etter å ha henta mamma.
Førte på radion at trærna fløy ned nummedalslågen![]()
ja ok. for er mer her iallefalltror det ja![]()
Ja det er detÅååh det er godt det![]()
ja ok. for er mer her iallefall
Vi får nok ikke det, tror ikke de andre ville nå. Skulle visstnok bli verre igjen i morhen.huff så kjedelig ja![]()
Håpe det roer seg med hensyn til vannmengde snart da ogdere får tatt turen
Ja, DET gjør detlukter faenskap![]()
ja ok. trodde det var i hovedsak nedentilslimhinnene blør generelt lettere, alle steder..![]()
æssssjjjj bæsssjjjDenne er bester ikke så glad i den store boksen..
![]()
For dårligvi fikk plastinnsamling i går, men nå vet jeg ikke hvor jeg skal ha posenkommunen her er sykt treg da! innsamling på plast hadde vi jo alle årene i oslo, først nå kommer det hit
hehe jaJa, DET gjør det![]()
hva bestiller du? de er gode de der med bringebærgele inni og sjokolade utenpå men burde ikke hatt sukker på de inni sjokoladen!
Var visst fri frakt hvis man bestilte 4 forskjellige - så må bare avklare med mannen hva som skal innDe marsipanhvalene åååhhh
jaa farlig mye godtVar visst fri frakt hvis man bestilte 4 forskjellige - så må bare avklare med mannen hva som skal inn
Vet han ville smake de som var salte, så blir det en der-og-da avgjørelseMYE godt