ahh det er jo viktig ååå...kan ikke få ut på et annet apotek?ADHD medisinen.. Har heldigvis til i morgen å liggende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ahh det er jo viktig ååå...kan ikke få ut på et annet apotek?ADHD medisinen.. Har heldigvis til i morgen å liggende
yes ikke mindre enn 9 kaker denne uken som skal lages![]()
ikke dumt. greit med alt som er gjort..fikk rydda i gangen i alle fall![]()
Ja får håpe det. Innsjøen her er langt over toppnivå, så vannet er over veien blant annet. Her er det ikke så mye tettbebyggelse nær vannet, så derfor holder de vannet igjen her. Vet ikke hva som er verst jeg, å bli innestengt av ødelagte veier eller materielle skader. Bor i en dal med fire veier ut, og flere av de er stengt eller på nippet til å bli det.det er kjedelighåper vannet stabiliserer seg snart!
1 i går. 2 i dag...oi hjelp hehe![]()
Fikk signert over bilen..
Ikke noen gode nyheter der :/ men får håpe på det beste..
Men jeg fikk vert innom obs å kjøpt meg stratoså så crispo kuler å ikke minst 6 kilo is
![]()
var det noe bra i posten?
Vell de kjøpte den .. Å det er ingen heftelser på den.. Meeeeen dritten har jo ikke betalt åravgift på 3 år. Å heller ikke bompenger på tilsvarende tid noe han da har kjørt gjennom hver dag..Hva er nyhetene med bilen da?
6 kilo is haha
Ja får håpe det. Innsjøen her er langt over toppnivå, så vannet er over veien blant annet. Her er det ikke så mye tettbebyggelse nær vannet, så derfor holder de vannet igjen her. Vet ikke hva som er verst jeg, å bli innestengt av ødelagte veier eller materielle skader. Bor i en dal med fire veier ut, og flere av de er stengt eller på nippet til å bli det.
ahhh...har enten ikke kommet ellers så var det ikke noe![]()
Set er såDet er godt det![]()
Vell de kjøpte den .. Å det er ingen heftelser på den.. Meeeeen dritten har jo ikke betalt åravgift på 3 år. Å heller ikke bompenger på tilsvarende tid noe han da har kjørt gjennom hver dag..
I tillegg ble skiltene stjelt å politiet har funnet de igjen men der kan det p komme krav..
Så til det som gjorde dagen komplett.....
Når han slåes konkurs...
Gjett hvem som er så heldig å får lov å betale på dette da?
Vell de kjøpte den .. Å det er ingen heftelser på den.. Meeeeen dritten har jo ikke betalt åravgift på 3 år. Å heller ikke bompenger på tilsvarende tid noe han da har kjørt gjennom hver dag..
I tillegg ble skiltene stjelt å politiet har funnet de igjen men der kan det p komme krav..
Så til det som gjorde dagen komplett.....
Når han slåes konkurs...
Gjett hvem som er så heldig å får lov å betale på dette da?
Jo vis de ikke får dem i morgen så får vi heller reise til byen i morgen :/ahh det er jo viktig ååå...kan ikke få ut på et annet apotek?
ahhh...
her var det reklame og en av gavene til søss![]()
Det kan kan jeg svare på i 5 tiden når posten har vert hervar det noe bra i posten?
ja kjedelig når det er tomt.Jo vis de ikke får dem i morgen så får vi heller reise til byen i morgen :/
Ja de er jo litt greie å ha :/ å jeg var jo ute i god tid :/
hehe så sent??Det kan kan jeg svare på i 5 tiden når posten har vert her![]()
Tviler. Han hadde utestående regninger der å .. Å bilen er ikke verd ei kroneFår du igjen litt penger da?
weee stratos og crispokulerog iiiis