Skravletråd

det er kjedelig :( håper vannet stabiliserer seg snart!
Ja får håpe det. Innsjøen her er langt over toppnivå, så vannet er over veien blant annet. Her er det ikke så mye tettbebyggelse nær vannet, så derfor holder de vannet igjen her. Vet ikke hva som er verst jeg, å bli innestengt av ødelagte veier eller materielle skader. Bor i en dal med fire veier ut, og flere av de er stengt eller på nippet til å bli det.

Fikk signert over bilen..
Ikke noen gode nyheter der :/ men får håpe på det beste..

Men jeg fikk vert innom obs å kjøpt meg stratos :D å så crispo kuler å ikke minst 6 kilo is :p

Får du igjen litt penger da?

weee stratos og crispokuler :) og iiiis

Hva er nyhetene med bilen da?

6 kilo is haha
Vell de kjøpte den .. Å det er ingen heftelser på den.. Meeeeen dritten har jo ikke betalt åravgift på 3 år. Å heller ikke bompenger på tilsvarende tid noe han da har kjørt gjennom hver dag..
I tillegg ble skiltene stjelt å politiet har funnet de igjen men der kan det p komme krav..

Så til det som gjorde dagen komplett.....
Når han slåes konkurs...
Gjett hvem som er så heldig å får lov å betale på dette da?

Ja får håpe det. Innsjøen her er langt over toppnivå, så vannet er over veien blant annet. Her er det ikke så mye tettbebyggelse nær vannet, så derfor holder de vannet igjen her. Vet ikke hva som er verst jeg, å bli innestengt av ødelagte veier eller materielle skader. Bor i en dal med fire veier ut, og flere av de er stengt eller på nippet til å bli det.

høres ikke noe særlig ut nei! uff

Vell de kjøpte den .. Å det er ingen heftelser på den.. Meeeeen dritten har jo ikke betalt åravgift på 3 år. Å heller ikke bompenger på tilsvarende tid noe han da har kjørt gjennom hver dag..
I tillegg ble skiltene stjelt å politiet har funnet de igjen men der kan det p komme krav..

Når han slåes konkurs...

Hæææ? du skal ikke betale på det??

Når han slåes konkurs...

må du virkelig det?

Back
Topp