hehe sikkert lurtFår vel hente mamma, så ho ikke blir kliss bløt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe sikkert lurtFår vel hente mamma, så ho ikke blir kliss bløt![]()
Nå lager jeg vanlig kaffe bare.
men veldig glad i latte
Får vel hente mamma, så ho ikke blir kliss bløt![]()
ja himmelskskummet på latten er så god![]()
Når vi snakker om hval... fikk lyst på sjokolade (skal bestille på sidene deres etterpå)
Samt den "badger badger" lignende sangen "Narwhal song"![]()
Ja er masse flom og stengte veier i både dette fylket og i nabofylket. Så nå ringte mamma og sa vi burde drøye detåh nei så syndflom
? hva skulle dere ha?
ah stemmergreie de. Og til 13kr
![]()
De marsipanhvalene åååhhhNår vi snakker om hval... fikk lyst på sjokolade (skal bestille på sidene deres etterpå)
Samt den "badger badger" lignende sangen "Narwhal song"![]()
ååhh snopesyk
Hehe jo det er godt så lenge det nettopp er smurt påfysj dahaha....
liker det ikke...guttungen elsker det![]()
huff så kjedelig jaJa er masse flom og stengte veier i både dette fylket og i nabofylket. Så nå ringte mamma og sa vi burde drøye dethadde det vært bare meg hadde jeg sett det an til i morgen og prøvd iallfall..
Skal ha litt diverse til huset, blant annet kommode til babyen så jeg får starta på vask av tøy. Det var en del som måtte klaffe og, så er litt kjedelig.
do itjeg vurderer om jeg skal spise rislunsjen min eller ikke.....
lukter faenskapHehe jo det er godt så lenge det nettopp er smurt påguttungen og elsker det
![]()
Jaoida såpass?![]()
Haha ja, mat står oppi hodet stort settGodt du kosa deg I går. Mat, er farlig detkonstant sulten, tenker konstant på mat
![]()