Skravletråd

Når vi snakker om hval... fikk lyst på sjokolade (skal bestille på sidene deres etterpå :P)

Samt den "badger badger" lignende sangen "Narwhal song" ;)

Når vi snakker om hval... fikk lyst på sjokolade (skal bestille på sidene deres etterpå :p)

Samt den "badger badger" lignende sangen "Narwhal song" ;)

hva bestiller du? de er gode de der med bringebærgele inni og sjokolade utenpå men burde ikke hatt sukker på de inni sjokoladen!

åh nei så synd:( flom:(? hva skulle dere ha?
Ja er masse flom og stengte veier i både dette fylket og i nabofylket. Så nå ringte mamma og sa vi burde drøye det:( hadde det vært bare meg hadde jeg sett det an til i morgen og prøvd iallfall..
Skal ha litt diverse til huset, blant annet kommode til babyen så jeg får starta på vask av tøy. Det var en del som måtte klaffe og, så er litt kjedelig.

Ja er masse flom og stengte veier i både dette fylket og i nabofylket. Så nå ringte mamma og sa vi burde drøye det:( hadde det vært bare meg hadde jeg sett det an til i morgen og prøvd iallfall..
Skal ha litt diverse til huset, blant annet kommode til babyen så jeg får starta på vask av tøy. Det var en del som måtte klaffe og, så er litt kjedelig.
huff så kjedelig ja:(
Håpe det roer seg med hensyn til vannmengde snart da ogdere får tatt turen

Back
Topp