hehe gjør du rett iHehe kan nok ha gjort detjeg hoppa over alt iallfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe gjør du rett iHehe kan nok ha gjort detjeg hoppa over alt iallfall
![]()
Kålrulettermiddag i dag da ?
åh nei så syndKan se ut som det ikke blir noe IKEAtur likevelpga flommen så er det ikke sikkert vi kommer oss dit, og isåfall er det ikke sikkert vi kommer oss hjem igjen
![]()
fysj daI dag ble det makrell i tomatleeeenge siden sist så det var godt
![]()
Kan se ut som det ikke blir noe IKEAtur likevelpga flommen så er det ikke sikkert vi kommer oss dit, og isåfall er det ikke sikkert vi kommer oss hjem igjen
![]()
hehe okhar jo laget tohehe men ikke mer nå, spiste resten i går kveld
![]()
Godt du kosa deg I går. Mat, er farlig detVar visst ikke innom skravletråden etter jeg henta i bhg før nå, da måtte jeg hoppe 650(!!) innlegghehe.
Hadde veldig koselig besøk av ei venninne i går, og guttungen var overgira helt til han la seg
Nå er han levert i bhg og jeg har spist frokost. MEN jeg er ikke helt mett så tror jeg må ha en brødskive til![]()
ja jeg og:/håper du kjenner henne snart![]()
ja heheDet var nok gøy ja![]()
Nei, da får jeg bare samme natt en gang tilåh funker ikke med en hvil assa?
med ostnettopp spist rundstykker jeg![]()
kjedelig da:/ jaja..legge deg tidligNei, da får jeg bare samme natt en gang til![]()
Kålruletter![]()
Nei, kjedelig det å være støkk på feil sie liksom. Her er det rett hjem etter å ha henta mamma.Kan se ut som det ikke blir noe IKEAtur likevelpga flommen så er det ikke sikkert vi kommer oss dit, og isåfall er det ikke sikkert vi kommer oss hjem igjen
![]()
Åååh det er godt detI dag ble det makrell i tomatleeeenge siden sist så det var godt
![]()
Godt å høreder var snuppa!!!![]()