Skravletråd

Så lenge fikk jeg fred.. Der ringte xen.. Bilen jeg måtte btale ut som står i hans navn som han vare har parkert hos ett verksted i 1 år nå ( for den har han vraket, å gidder jo ikke å gjøre opp etter seg)
Nå vill verkstedet kjøpe den. For vrak pris. Da sier jeg at de pengene skal jeg ha!
Tross alt skylder fjorten meg over 100 000.. Men da var det vist bare 800 kr for de måtte trekke fra en regning som dritten ikke har betalt. Å dette trenger han meg til å signere på.. Å på toppen av det hele er han så fjern i nøtta at han vill komme hit!!! Ikke faen
kjære folk for en fyr.
Ville komme for å hilse på ungene da elr?

kjære folk for en fyr.
Ville komme for å hilse på ungene da elr?
Det var nok det. For plutselig etter 1 år så haster det vist veldig med bilen.
Men jeg sa klart i fra st kommer du her springer jeg politiet. Kommer ikke på tale :o
Men jeg får heller ta turen inn til verkstedet i morgen å høre.

Jeeez - pleier vanligvis å lese igjennom prat for dagen, men nå var det jo nærmere 500 innlegg! :O

Skal møte en venninne så får ikke lest meg opp heller. Håper bare at dere har hatt en fin dag og får en fin kveld (men av siste sidene ser det ut til å være litt variabelt?)

Det var nok det. For plutselig etter 1 år så haster det vist veldig med bilen.
Men jeg sa klart i fra st kommer du her springer jeg politiet. Kommer ikke på tale :eek:
Men jeg får heller ta turen inn til verkstedet i morgen å høre.

Ja det gjør du rett i

Jeeez - pleier vanligvis å lese igjennom prat for dagen, men nå var det jo nærmere 500 innlegg! :O

Skal møte en venninne så får ikke lest meg opp heller. Håper bare at dere har hatt en fin dag og får en fin kveld (men av siste sidene ser det ut til å være litt variabelt?)
Hehe det holder jeg med deg i :)

Vell den har hatt sine opp å ned turer men har vert fin den :) håper din å har vert det :)

Back
Topp