Skravletråd

Jeeez - pleier vanligvis å lese igjennom prat for dagen, men nå var det jo nærmere 500 innlegg! :O

Skal møte en venninne så får ikke lest meg opp heller. Håper bare at dere har hatt en fin dag og får en fin kveld (men av siste sidene ser det ut til å være litt variabelt?)
Hehe litt mye å lese gjennom det ja:P

Kose deg med venninnen:)
Hatt ellers en fin dag?

Bare fryd og gammen her hos meg iallefall:)

Det var rent her i går iallefall hehe...
nå er hele kjøkkenet bomba:P

Så lenge fikk jeg fred.. Der ringte xen.. Bilen jeg måtte btale ut som står i hans navn som han vare har parkert hos ett verksted i 1 år nå ( for den har han vraket, å gidder jo ikke å gjøre opp etter seg)
Nå vill verkstedet kjøpe den. For vrak pris. Da sier jeg at de pengene skal jeg ha!
Tross alt skylder fjorten meg over 100 000.. Men da var det vist bare 800 kr for de måtte trekke fra en regning som dritten ikke har betalt. Å dette trenger han meg til å signere på.. Å på toppen av det hele er han så fjern i nøtta at han vill komme hit!!! Ikke faen

Halleluja!!! At det går ann.

Klem :)

Jeeez - pleier vanligvis å lese igjennom prat for dagen, men nå var det jo nærmere 500 innlegg! :O

Skal møte en venninne så får ikke lest meg opp heller. Håper bare at dere har hatt en fin dag og får en fin kveld (men av siste sidene ser det ut til å være litt variabelt?)
Kos deg mase :)

Skulle begynne på middag, tok medisterfarsea ut av kjøleskapet og så på datoen :o godt jeg gjorde det, for den hadde gått ut 09.08.15! :o Å jeg kjøpte den 10.09.15 så var rett bort på coop obs å klage. Alt jeg får er å det skal jo ikke skje, og her har du pengene tilbake.
Hadde det vært der jeg jobber, hadde du fått ny vare og pengene tilbake og vi hadde undskyldt oss som bare det.
Så jeg posta det på fb jeg:)

Fikk masse gøy i dag :D

ImageUploadedByBV Forum1442330866.916205.jpg

Til bursdagen :D

ImageUploadedByBV Forum1442330880.851001.jpg

Å til lille gullet :D

Å så enda en thigts til mini me :p haha hu sliter jo hull i de super fort så greit å ha noen ekstra :o

Back
Topp