Jeg fant det jeg skulle haHerlig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant det jeg skulle haHerlig da![]()
yes så blir vel mye..Åh ja det kommer det å ja :/ det er hvertfall drit![]()
Greit å bli ferdig med det da.må snaaaaart gjøre meg klar.. uff frister ekstremt lite. syns ikke sånne møter er så morsomt heller
hehe høres ikke godt utsnuppa prøver å borre seg ut igjenliker å spenne beina i ribbeina mens hun prøver å mose hodet ut nederst hehe
![]()
hehe men i løpet av kvelden kanskje??neiiii rakk ikke 2000 hehe.. men var nære da
kjære folk for en fyr.Så lenge fikk jeg fred.. Der ringte xen.. Bilen jeg måtte btale ut som står i hans navn som han vare har parkert hos ett verksted i 1 år nå ( for den har han vraket, å gidder jo ikke å gjøre opp etter seg)
Nå vill verkstedet kjøpe den. For vrak pris. Da sier jeg at de pengene skal jeg ha!
Tross alt skylder fjorten meg over 100 000.. Men da var det vist bare 800 kr for de måtte trekke fra en regning som dritten ikke har betalt. Å dette trenger han meg til å signere på.. Å på toppen av det hele er han så fjern i nøtta at han vill komme hit!!! Ikke faen
Velkommen i kynner klubbenÅh har vanvittig mye murringer , å kynner på kynner .. Blæ![]()
Huff da. pga xen ringte? eller du er sliten?Jeg vill heller grave meg ned :O
Ikke santNoe vi er veldig gode på![]()
Det kan jeg tenke megTakkVar så godt kysse på guttungen igjen
![]()
ja hehe skal ikke si deg i mot derIkke sant![]()
Det kan jeg tenke meg![]()
Det var nok det. For plutselig etter 1 år så haster det vist veldig med bilen.kjære folk for en fyr.
Ville komme for å hilse på ungene da elr?
Ikke noe gøy med de dageneVelkommen i kynner klubben![]()
Jeg er sliten åHuff da. pga xen ringte? eller du er sliten?
Ååh hehe så herlig daja han er sååå søøøt. kom løpende mot meg og kyssa meg midt på munnhaha
Det var nok det. For plutselig etter 1 år så haster det vist veldig med bilen.
Men jeg sa klart i fra st kommer du her springer jeg politiet. Kommer ikke på tale
Men jeg får heller ta turen inn til verkstedet i morgen å høre.
Hehe det holder jeg med deg iJeeez - pleier vanligvis å lese igjennom prat for dagen, men nå var det jo nærmere 500 innlegg! :O
Skal møte en venninne så får ikke lest meg opp heller. Håper bare at dere har hatt en fin dag og får en fin kveld (men av siste sidene ser det ut til å være litt variabelt?)