Hehe ikke kjekt å bruke mere penger men det er deilig damå til frisøren jeg...blæææ..egentlig ikke lyst å bruke de pengene nå..men ser jo ikke rett ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ikke kjekt å bruke mere penger men det er deilig damå til frisøren jeg...blæææ..egentlig ikke lyst å bruke de pengene nå..men ser jo ikke rett ut
Svigers har leilighet I Spania, som de er I to uker hvert år, de drar I oktober. Vi har blitt invitert ditt, men bilettene er svin dyre, kan jo får tur til Syden for samme pris,da fly og hotell![]()
Middelsborow eller noe såntHvor i England?![]()
ja så lånte jeg ei venninne penger i går og...så ikke såå himla rik...Hehe ikke kjekt å bruke mere penger men det er deilig da![]()
ooohhMiddelsborow eller noe sånthaha å så litt i york.. Klasse tur
![]()
Var ikke ment som en fornærmelse. Men synes du tok så lite for den første kaka du spurte om pris på, for der hadde jeg tenkt å si 1000-1500, så da gikk jeg ned denne gangen, å litt myeOkei hehe. er det som er prisen ja![]()
Er de der bare to uker i året?Svigers har leilighet I Spania, som de er I to uker hvert år, de drar I oktober. Vi har blitt invitert ditt, men bilettene er svin dyre, kan jo får tur til Syden for samme pris,da fly og hotell![]()
Var ikke ment som en fornærmelse. Men synes du tok så lite for den første kaka du spurte om pris på, for der hadde jeg tenkt å si 1000-1500, så da gikk jeg ned denne gangen, å litt mye![]()
Ja var helt nydeligHaha det var nok litt sider jadet har gått i ett siden jeg stod opp
de kan ikke klage på aktivitet fra oss hvertfall
![]()
Håper det hjalpgodt å få hvilt seg litt
![]()
hihi nammeNå får jeg mat![]()
Weee hoo
Tror han er på cran canariaÅh?? hvor er leiligheten?
Fancy?? Sambo å klassen reiste til Afrikaooohhgøy med klassetur dit da. Var vi aldri på noe så fancy
Okei. Vi er mye i santa pola. Ikke så langt fra alicanteTror han er på cran canariaer litt usikker
![]()
Å?Kjenner jeg gruer meg veldig til de kakene til sjefen nå![]()
serr? vi var ikke på noe sånt viFancy?? Sambo å klassen reiste til Afrikaskikkelig surt når vi året etter bare fikk England
![]()
HerligJa var helt nydelighadde jo senga for meg selv
![]()
![]()
ja de skal bakes neste uke.