Skravletråd

vi har snakket litt med pappa om vi skal dra sammen til spania eller noe til sommeren :) det hadde vært gøy! han har sånn uke på hytte på fjellet han kan bytte inn i ett eller annet sted i verden i stedet. veldig god standard og 6 soveplasser. men da vet jeg ikke hvem skal skal passe hunden :p må på pensjonat han da kanskje.. :eek:
Hadde jo ikke vært dumt:):) men hunden ja...ingen som kan passe?

De tok bilen ja :) Ellers tror jeg de hadde blitt gjennomvåte! Litt usikker på hva jeg skal gjøre når jeg skal hente.. Sykle eller gå og ta med vogna hmmmmmmmm.. skal på foreldresamtale på veien også og da kan jeg egentlig ta storebror med. nei det ble for mye å tenke på :P
Hehehe ikke lett :p

Kom på denne fine tuppa mi.. Jeg fikk i pøsregn å hun kosa seg i vogna, hadde dratt ned tegntrekket å sånn at hun slapp vann. Plutselig så ser hun ut på meg å sier:
Hihi mamma våt..

Jo takk :p

Hehehe ikke lett :p

Kom på denne fine tuppa mi.. Jeg fikk i pøsregn å hun kosa seg i vogna, hadde dratt ned tegntrekket å sånn at hun slapp vann. Plutselig så ser hun ut på meg å sier:
Hihi mamma våt..

Jo takk :p

hehehe :D Ja vi blir blaute :P

vi har snakket litt med pappa om vi skal dra sammen til spania eller noe til sommeren :) det hadde vært gøy! han har sånn uke på hytte på fjellet han kan bytte inn i ett eller annet sted i verden i stedet. veldig god standard og 6 soveplasser. men da vet jeg ikke hvem skal skal passe hunden :P må på pensjonat han da kanskje.. :o
Ååh det hørtes jo gøy ut da :D :D

Back
Topp