De har slik time care leilighetEr de der bare to uker i året?
Hehe mine er like mye i Spania å de eier ikke![]()
Jeg hadde vert det mye vis jeg hadde kunnet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har slik time care leilighetEr de der bare to uker i året?
Hehe mine er like mye i Spania å de eier ikke![]()
Jeg hadde vert det mye vis jeg hadde kunnet![]()
Kakene dine er jo mega fantastiskeKjenner jeg gruer meg veldig til de kakene til sjefen nå![]()
Har bare vært I Kroatia I 5 dager, det er hele Syden erfaringen jeg harOkei. Vi er mye i santa pola. Ikke så langt fra alicante
Åhh tusen takkKakene dine er jo mega fantastiskehadde jeg bodd nærmere hadde jeg å ville ha kjøpt
![]()
Fancy?? Sambo å klassen reiste til Afrikaskikkelig surt når vi året etter bare fikk England
![]()
Hadde ikke klassetur I det hele tatt viserr? vi var ikke på noe sånt vihaha
Har bare vært I Kroatia I 5 dager, det er hele Syden erfaringen jeg har![]()
Hørtes ikke så verst ut uansettNeida, ikke vi som eier. Vi bare låner. Det er et vennepar av svigers sin![]()
Var ikke på slikt jeg heller...Hadde ikke klassetur I det hele tatt vifor det hadde ikke kommunen råd til.
Hehe ser jo den daJo ja. sant nok.
Men vil gå under navnet "hun rimelige/rause og flinke" hahaha
Jada veldig greit med noen som harHørtes ikke så verst ut uansett![]()
men å skru prisene litt opp er iallefall kansskje på sin plass etterhvert.Hehe ser jo den da![]()
Ser jo på en måte den. Men på den andre siden, hvis jeg ikke har forstått feil, så trives du å med å lage kaker, du slapper på en måte av når du gjør dette. Å er jo det som er meningen at man skal gjøre når man er sykemeldt, slappe avja de skal bakes neste uke.
og så er jeg sykemeldt heltoff
så en liten en?bedlington terrier![]()
Hehe ja det hadde vert noe![]()
på slike dager er jeg veldig glad jeg har lappen å bil ja
Men bodde 2,5 år uten bil. Det var hektisk. Måtte løpe mellom jobb skole å barnehage![]()
Jada jeg gjør jo detSer jo på en måte den. Men på den andre siden, hvis jeg ikke har forstått feil, så trives du å med å lage kaker, du slapper på en måte av når du gjør dette. Å er jo det som er meningen at man skal gjøre når man er sykemeldt, slappe av![]()
jeg skjønner hva du mener med at å sy på knapper ikke er noe særlig fride![]()
Vi var vel på dagstur til nabo byenVar ikke på slikt jeg heller...
Eller telttur i skogen dahaha
Nei hehe. fått på enhehe ja det er så kjedelig!!![]()
haha ok.Vi var vel på dagstur til nabo byeneller no.