Ja det er godtblæhhbra dere ikke får huset fullt av vann da
ikke vi heller heldigvis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er godtblæhhbra dere ikke får huset fullt av vann da
ikke vi heller heldigvis!
Neide går inn selv
veldig greit egentlig
men jeg henter de på avd da. Er enormt mange som bare ringer å får de ansatte til å sende barna ut på parkeringsplassen . Å det mens de sitter der å venter. Det er ikke ok syntes jeg . De ansatte er der for å passe på barna men de får jo ikke gjort det vis alle skal ringe for å få dem sendt ut
![]()
LatskapNeide går inn selv
veldig greit egentlig
men jeg henter de på avd da. Er enormt mange som bare ringer å får de ansatte til å sende barna ut på parkeringsplassen . Å det mens de sitter der å venter. Det er ikke ok syntes jeg . De ansatte er der for å passe på barna men de får jo ikke gjort det vis alle skal ringe for å få dem sendt ut
![]()
Ja det er godtvar masse veier også som ble ødelagt for et par uker siden, og mange som ble evakuert fra hjemmene sine en liten stund. Gikk faktisk et ras også
![]()
Så noe snakk om flasker her. Har etter guttungen, men de er jo godt brukt da. Kan de brukes på nestemann eller må man ha nye?er jo så dyrt
![]()
Ja det kan man sioisann![]()
![]()
Okei. For de ser liksom godt brukt utDu kan fint bruke de igjenDe er jo ikke så gamle heller! Så får du se om tutene ser greie ut eller om du bytter de. Flaskene er det ikke noe problem å bruke igjen i alle fall!
Okei. For de ser liksom godt brukt utkanskje ikke så rart når de har blitt kokt hver dag i over et halvt år
hehe. Mye av tallene er borte da
Har tatt vare på tuttene også, så får se på de da. De er jo ikke brukt så lenge av gangen, for de ble jo byttet etterhvert som han måtte ha større hull.
Ja det er nesten så jeg håper på det. Men jeg håper mest på at han bare slår til meg.. For det er vist verre i retten sine øyne.Får nesten håpe han ødelegger mer for seg selv da, hvis det er litt sånn på vippen nå. Når det er sånn der så forstår jeg virkelig ikke hvorfor skolen skal sende alt av innkallelser til han ogsådet er jo sykt. Det går jo imot politiet faktisk.
Hehe ja ikke sant![]()
Ikke santNei det er sant! Jeg henter også på avdelingen, så sier de ofte litt om dagen også og de pleier også å skrive på tavla hva de har gjort og spist den dagen![]()
Enig med deg der du. Håper det vippes riktig vei.Liker ikke helt at han sier at de kan vippe begge veier - fra å være et parti som virket stå sånn halveis for prinsipper vippet de over i random-politikk igjen..
Ikke santLatskapsyns det er en fin ting å inn å høre hvordan det er der når man henter
![]()
Du kan bruke deSå noe snakk om flasker her. Har etter guttungen, men de er jo godt brukt da. Kan de brukes på nestemann eller må man ha nye?er jo så dyrt
![]()
Oj for en herlig start daHei og god morgen alle søtinger. !! Jeg har hatt en fantastisk start på dagen. Våknet av meg selv halv ni...lagde meg en god frokost. Har fått bakt en kake![]()
Jeg stemte også noe annet enn sister flere partier som har "sveket" distriktene, så de får foreløpig ikke min stemme igjen
![]()