Skravletråd

Det er ikke fælt å si. Jeg var p vandt til annen hver uke alene. Men så hadde han en lang periode uten.. Å da ble jeg plutselig veldig vandt med å alltid ha han her :) dette er bare 3 uken men kveld.. Han har annen hver uke.
Men blir jammen tøfft de ukene han jobber kveld å jeg har tre å ta hensyn til :o
Ja samme her. Han har jo perioder han er mye hjemme, som ved ferier og perm, og da starter man liksom litt på nytt igjen:-/ ja jeg er utrolig spent på hvordan det blir å være alene med toåring og baby:o av og til gruer jeg meg skikkelig mens andre ganger klarer jeg å tenke at det går helt fint:p

Ble nattposer, kluter, et pledd, ny seng til storesøster (og madrass, dyne osv), glass, puter, sengetøy, lakner, røykvarslere, bestikk, servise osv.. Ble endel :) og før vi var innom IKEA kjøpte vi en vugge fra Barnas Hus :D greit å få det i hus, kjenner jeg altså.

Nei, mye tråkking! :p gått 13000 skritt idag. Håper en natts søvn heler bekkenet igjen :)

Så mye fint! Så greit når man får ordnet så mye på en dag! Håper bekkenet er bedre i dag :)

God morgen! Hva skal du i dag?
Ikke stort :) slappe av hjemme:) lurer på å dra å se på et par sko. Trenger noe annet en slitte joggesko. Men får jo ikke plass til de hovne bena mine I mine vanlige sko:( så må få meg et billig par :)
Har du planer for I dag da?

Hehe :D da er vel det neste på plass nå? Så deilig :D

Uff ja det beste er å ta den tiden du trenger å ikke ta alt for fort. Det går aldri bra her hvertfall
Ja, er igjen flaskesterilisator+flasker, stormtrekk til vognbagen, bæresjal, kamera og masse annet smått, men har i allefall seng og klær. Viktigst det :) bekkenet kjennes foreløbig ok ut, vondt, men ikke sånn at jeg står og hyler :hilarious: Så får håpe det går ok. Ha en fin dag :)

Ikke stort :) slappe av hjemme:) lurer på å dra å se på et par sko. Trenger noe annet en slitte joggesko. Men får jo ikke plass til de hovne bena mine I mine vanlige sko:( så må få meg et billig par :)
Har du planer for I dag da?

Håper du finner noen fine som ikke koster så mye da :)

Her er det foreldresamtale i dag, lurer på om det var kvart over 2. Det er på skolen. Litt spent på om han sitter i ro i timen hehe :P

Ha en fin dag alle sammen :) her regner det og jeg er fornøyd med det - liker regn best. Det er så koselig :) og jeg får gå litt i fred i gatene :happy:

Ha en fin dag alle sammen :) her regner det og jeg er fornøyd med det - liker regn best. Det er så koselig :) og jeg får gå litt i fred i gatene :happy:

Ha en fin dag du også :)
Regn her og, ikke så happy for det jeg da men :P

Ja samme her. Han har jo perioder han er mye hjemme, som ved ferier og perm, og da starter man liksom litt på nytt igjen:-/ ja jeg er utrolig spent på hvordan det blir å være alene med toåring og baby:o av og til gruer jeg meg skikkelig mens andre ganger klarer jeg å tenke at det går helt fint:p
Vi klarer oss nok helt fint ja :D selv om det er veldig skremmende :o
Men vi blir alltid vandt med det :) bare håper at alle juleavsluttninger ol faller på de dagene han er hjemme på kvelden :p

Så mye fint! Så greit når man får ordnet så mye på en dag! Håper bekkenet er bedre i dag :)
Ja, det er kjekt å ta alt sånt når man først er der :) er der kanskje 1 gang i året.. bekkenet er litt bedre. Sov godt i natt heldigvis, selvom det ikke ble så lenge dessverre. Får ta en dupp i ettermiddag. Ha en god dag!

Back
Topp