Jeg stemte også noe annet enn sistJeg gjorde det i år for visste jeg måtte stemme noe annet enn sist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stemte også noe annet enn sistJeg gjorde det i år for visste jeg måtte stemme noe annet enn sist![]()
Ja samme her. Han har jo perioder han er mye hjemme, som ved ferier og perm, og da starter man liksom litt på nytt igjen:-/ ja jeg er utrolig spent på hvordan det blir å være alene med toåring og babyDet er ikke fælt å si. Jeg var p vandt til annen hver uke alene. Men så hadde han en lang periode uten.. Å da ble jeg plutselig veldig vandt med å alltid ha han herdette er bare 3 uken men kveld.. Han har annen hver uke.
Men blir jammen tøfft de ukene han jobber kveld å jeg har tre å ta hensyn til![]()
Guri land, forventer ikke at folk skal huske det jegStemmer jeg har vist spurt før. Det er litt kjedelig da :/ den er nok ikke så lett å finne![]()
Go mpg!!!
Er bedre med for nyeDet er tradisjon for hjemmelaget pizza når det er valg![]()
1 stor pizza igjen så var nok![]()
God morgen til deg åGod morgen forrestenkommet opp kun takket være katten i dag
Ønsker dere en god tirsdag![]()
Ble nattposer, kluter, et pledd, ny seng til storesøster (og madrass, dyne osv), glass, puter, sengetøy, lakner, røykvarslere, bestikk, servise osv.. Ble endelog før vi var innom IKEA kjøpte vi en vugge fra Barnas Hus
greit å få det i hus, kjenner jeg altså.
Nei, mye tråkking!gått 13000 skritt idag. Håper en natts søvn heler bekkenet igjen
![]()
God morgen forrestenkommet opp kun takket være katten i dag
God morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt![]()
Ikke stortGod morgen! Hva skal du i dag?
Ja, er igjen flaskesterilisator+flasker, stormtrekk til vognbagen, bæresjal, kamera og masse annet smått, men har i allefall seng og klær. Viktigst detHeheda er vel det neste på plass nå? Så deilig
Uff ja det beste er å ta den tiden du trenger å ikke ta alt for fort. Det går aldri bra her hvertfall
Så får håpe det går ok. Ha en fin dag Ikke stortslappe av hjemme
lurer på å dra å se på et par sko. Trenger noe annet en slitte joggesko. Men får jo ikke plass til de hovne bena mine I mine vanlige sko
så må få meg et billig par
Har du planer for I dag da?
God morgenGod morgen forrestenkommet opp kun takket være katten i dag
Ha en fin dag alle sammenher regner det og jeg er fornøyd med det - liker regn best. Det er så koselig
og jeg får gå litt i fred i gatene
![]()
Vi klarer oss nok helt fint jaJa samme her. Han har jo perioder han er mye hjemme, som ved ferier og perm, og da starter man liksom litt på nytt igjen:-/ ja jeg er utrolig spent på hvordan det blir å være alene med toåring og babyav og til gruer jeg meg skikkelig mens andre ganger klarer jeg å tenke at det går helt fint
![]()
Ja, det er kjekt å ta alt sånt når man først er derSå mye fint! Så greit når man får ordnet så mye på en dag! Håper bekkenet er bedre i dag![]()
Hehe jeg huska det når du sa detGuri land, forventer ikke at folk skal huske det jegja den er ikke den letteste å finne
![]()
Hehe, jeg har noen ganger inntrykk av at jeg er i mindretall som regn-elskerHa en fin dag du også
Regn her og, ikke så happy for det jeg da men![]()