Det er da jeg er varmestakkurat om natten er jeg ikke så varm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er da jeg er varmestakkurat om natten er jeg ikke så varm![]()
Ja visste du ikke detTrenger en 1 år gammel baby LV veske til 3000?
Har egentlig bare tenkt på besafe jeg og, utenom cybex. Men spurte inne på generelt her, og da var det Britax maxway som alle sa var det jeg spurte etter![]()
Det er da jeg er varmest![]()
Men da er det jo bare å ha devi har bare hatt besafe.. det er egentlig ingen spesiell grunn til det, det har bare blitt sånnmen vi har vært fornøyd og da
![]()
Man fjør såJaer så slitsomt de ettermiddagene der alt er galt
da teller man minutter.
Han er jo ett kuppHåper detog håper han kan ha det til han skal fremover
Drittsekken der og da![]()
Namme daHeiv I meg 2 knekkebrød når jeg kom hjemså ble det fårikål te middag
![]()
Det går til 25kgdet blir sikkert kjempebraHvor mange kilo går det til?
nå sist da vi kjøpte til lillegutt var jeg mest opptatt av at vi skulle få plass i bilenog det var ikke så mange vi kunne velge mellom uten isofix heller! men syns setet er innmari fint da, han sitter kjempefint i det og det står så stødig
og pluss for at det går helt til 25kg
![]()
Hahaha herlig daJeg og detmen var nesten verre tidlig vår, jeg var såååå varm og lufta soverommet så mannen følte han ble syk
haha. Han lå med dyna tett rundt seg mens jeg lå å lufta meg uten dyne
![]()
![]()
Hahablir sååå varm når jeg går haha.. har vel kondis på topp i tillegg.. og når jeg går i butikker og jeg føler de lampene dems bare steker på megog når jeg har vært ute og går inn f.eks på sfo/bhg og jeg har på for mye klær til å være inne.. føler jeg bare koker
haha! uff
Ja! Det vill jeg absolutt si er ett must...Trenger en 1 år gammel baby LV veske til 3000?
Åh nei det liker vi ikkehadde mareritt i nattdet var ikke gøy
![]()
Ja, er det som er verstMan fjør såå føler seg totalt elendig som mamma
![]()
Et kupp ja, du får snakke han frem til noen som kan banke fornuft i hanHan er jo ett kupphaha men ja det ble sånn..
Jajanå er det så gammelt det kan ikke brukes likevel
![]()
Hørtes deilig utHahaha herlig daher har vi tak vifte å jeg hadde ikke overlevd uten den
hehe
det er santMen da er det jo bare å ha degreit å ha det men er fornøyd med
![]()
Det går til 25kgdet jeg er mest opptatt av er at det skal være god lengde i ryggen også, for jeg tror det går over før kg gjør det. Han er bare 12kg nå så.
Hvilket sete har dere?![]()