Skravletråd

Har egentlig bare tenkt på besafe jeg og, utenom cybex. Men spurte inne på generelt her, og da var det Britax maxway som alle sa var det jeg spurte etter:)

det blir sikkert kjempebra :D Hvor mange kilo går det til?

nå sist da vi kjøpte til lillegutt var jeg mest opptatt av at vi skulle få plass i bilen :P og det var ikke så mange vi kunne velge mellom uten isofix heller! men syns setet er innmari fint da, han sitter kjempefint i det og det står så stødig :) og pluss for at det går helt til 25kg :)

Det er da jeg er varmest:eek:

blir sååå varm når jeg går haha.. har vel kondis på topp i tillegg.. og når jeg går i butikker og jeg føler de lampene dems bare steker på meg :o og når jeg har vært ute og går inn f.eks på sfo/bhg og jeg har på for mye klær til å være inne.. føler jeg bare koker :o haha! uff

det blir sikkert kjempebra :D Hvor mange kilo går det til?

nå sist da vi kjøpte til lillegutt var jeg mest opptatt av at vi skulle få plass i bilen :P og det var ikke så mange vi kunne velge mellom uten isofix heller! men syns setet er innmari fint da, han sitter kjempefint i det og det står så stødig :) og pluss for at det går helt til 25kg :)
Det går til 25kg:) det jeg er mest opptatt av er at det skal være god lengde i ryggen også, for jeg tror det går over før kg gjør det. Han er bare 12kg nå så.
Hvilket sete har dere?:)

blir sååå varm når jeg går haha.. har vel kondis på topp i tillegg.. og når jeg går i butikker og jeg føler de lampene dems bare steker på meg :o og når jeg har vært ute og går inn f.eks på sfo/bhg og jeg har på for mye klær til å være inne.. føler jeg bare koker :o haha! uff
Haha:D på dagtid har jeg vært relativt normal, men nok litt varmere. På natta derimot har jeg vært sååååå varm:o har lufta så mannen mente han ble syk av det:P jeg lå med dyna ved siden av meg mens han lå med den tett pakka rundt seg:D hehehe

Man fjør så :( å føler seg totalt elendig som mamma :(
Ja, er det som er verst:( i dag stakk han fingrene inn i stikkontakten, og jeg måtte gå å ta han bort fordi han ikke hørte. Ble såå lei seg for at han ikke kunne det:o så frustrerende altså! At han ikke kan høre når jeg er streng og sier farlig. Han hører av og til men oftest ikke.

Det går til 25kg:) det jeg er mest opptatt av er at det skal være god lengde i ryggen også, for jeg tror det går over før kg gjør det. Han er bare 12kg nå så.
Hvilket sete har dere?:)

Ja er han lang?

Besafe izi plus kjøpte vi :)

Back
Topp