Skravletråd

Hehe da hadde jeg tatt med pc eller nettbrett i ett annet rom å sett :p
Vi diskuterer om vi skal få taki en tv til. Men vi har nå greid oss I snart 9 år med bare ett tv. Så burde vel greie 9 til :) har ikke internett lagt inn I huset, så har begrenset med data jeg kan bruke hver mnd:)

Vi diskuterer om vi skal få taki en tv til. Men vi har nå greid oss I snart 9 år med bare ett tv. Så burde vel greie 9 til :) har ikke internett lagt inn I huset, så har begrenset med data jeg kan bruke hver mnd:)
Ja har det funket så lenge så fortsetter det nok å :)
Er det ikke mulig å få lagt inn heller? :)

Ja har det funket så lenge så fortsetter det nok å :)
Er det ikke mulig å få lagt inn heller? :)
Jo, men da må finne igjenn kabelen:p gubben hadde lagt den opp te huset, men så måtte vi grave noe med kloakken, skulle koble oss på kommunale nettet, vi hadde septiktank. Og da gravde de over kabelen, de som gravde hos oss, og de sa ikke I fra om det før etter at de hadde fylt igjenn. Men vi kunne på en måte ikke klage heller da jobbe var svart og veldig billig fordi gubben kjenner han som eier firma.

Jo, men da må finne igjenn kabelen:p gubben hadde lagt den opp te huset, men så måtte vi grave noe med kloakken, skulle koble oss på kommunale nettet, vi hadde septiktank. Og da gravde de over kabelen, de som gravde hos oss, og de sa ikke I fra om det før etter at de hadde fylt igjenn. Men vi kunne på en måte ikke klage heller da jobbe var svart og veldig billig fordi gubben kjenner han som eier firma.
Stemmer jeg har vist spurt før. Det er litt kjedelig da :/ den er nok ikke så lett å finne :p

Nei, for han har hørt tidligere. Så tenker jeg ser det an. Denne er liksom i høyden til hodet hans, så han ser den jo veldig godt da:P men skal jo på IKEA på torsdag så kan se da:D takk for tips!

Håper han slutter igjen :) lillegutt her henger seg litt opp i ting også glemmer han det igjen etter en stund :P ekstra spennende når det ikke er lov :o

Back
Topp