Ja det er detJa ikke santgodt å vite at ingen hører på han da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er detJa ikke santgodt å vite at ingen hører på han da
![]()
Hehe ja det er santGudene vet??? Er derfor det er morro å se på disse programmene![]()
Er vist siste program neste ukeHehe ja det er santvar det bling baby?
må kansje se det neste uken
![]()
Hehe men litt må du å få seEr vist siste program neste uketviler på at jeg får lov å se da, gubben lurte fælt på når det var ferdig
han skulle se film.
NopeHehe men litt må du å få se![]()
![]()
Hehe da hadde jeg tatt med pc eller nettbrett i ett annet rom å settNopeer heldig om jeg får se 2 timer I uka på det jeg vil
![]()
Vi diskuterer om vi skal få taki en tv til. Men vi har nå greid oss I snart 9 år med bare ett tv. Så burde vel greie 9 tilHehe da hadde jeg tatt med pc eller nettbrett i ett annet rom å sett![]()
Ja, det er greide er der, selv om min ikke sier stortDet er jammen godt når det er stille men hjelpes som jeg savner sambo på kveldene![]()
Ja har det funket så lenge så fortsetter det nok åVi diskuterer om vi skal få taki en tv til. Men vi har nå greid oss I snart 9 år med bare ett tv. Så burde vel greie 9 tilhar ikke internett lagt inn I huset, så har begrenset med data jeg kan bruke hver mnd
![]()
Ikke santJa, det er greide er der, selv om min ikke sier stort![]()
Jo, men da må finne igjenn kabelenJa har det funket så lenge så fortsetter det nok å![]()
Er det ikke mulig å få lagt inn heller?![]()
Stemmer jeg har vist spurt før. Det er litt kjedelig da :/ den er nok ikke så lett å finneJo, men da må finne igjenn kabelengubben hadde lagt den opp te huset, men så måtte vi grave noe med kloakken, skulle koble oss på kommunale nettet, vi hadde septiktank. Og da gravde de over kabelen, de som gravde hos oss, og de sa ikke I fra om det før etter at de hadde fylt igjenn. Men vi kunne på en måte ikke klage heller da jobbe var svart og veldig billig fordi gubben kjenner han som eier firma.
Natti nattTar kvelden jegså god natt og sov godt alle sammen
![]()
Heheh jadet er bare komisk da
hehe
Nei egentlig ikkehan er litt under gjennomsnittet tror jeg.
Åja, har hørt mye bra om detskulle vi hatt nytt sete nr to hadde det nok blitt rett på det
![]()
Uff :/ hva handlet den om?Ja, min var skikkelig creepy![]()
![]()
Nei, for han har hørt tidligere. Så tenker jeg ser det an. Denne er liksom i høyden til hodet hans, så han ser den jo veldig godt damen skal jo på IKEA på torsdag så kan se da
takk for tips!
Det er jammen godt når det er stille men hjelpes som jeg savner sambo på kveldene![]()