Skravletråd

hehe ja kunne vært greit med privat kokk :) har han noen utdannelse innen matlaging? Jeg har gått grunnkurs hotell og næring og vk1 kokk, men tok påbygging etter det :) syns det er gøy å lage mat, men er vel helt "vanlig" flink hehe :)
Nei - ingen formell utdannelse tror jeg. Tror matgleden kommer fra stunder med bestemoren når han var liten ^-^ da spiste han gjerne middag med dem, så igjen hos seg :)

Nei vent - noe må han ha tatt; vet han var lærer innenfor mat og helse og hadde hatt skolering i forkant av det. Men setter fremdeles en knapp på bestemoren jeg da ;)

Nei - ingen formell utdannelse tror jeg. Tror matgleden kommer fra stunder med bestemoren når han var liten ^-^ da spiste han gjerne middag med dem, så igjen hos seg :)

Nei vent - noe må han ha tatt; vet han var lærer innenfor mat og helse og hadde hatt skolering i forkant av det. Men setter fremdeles en knapp på bestemoren jeg da ;)

Sånne opplevelser har nok mye å si for matgleden ja :)

Da har guttungen blitt hentet av farmoren:) Han var så kry når han gav hun gaven han fant til hun i disneyland:P Han valgte det ut selv:D

+ jeg fant noe annet og;)

Tenkte meg det - men man vet jo aldri :/

Tenker nå at det er bedre å få det overstått - rett og slett bli ferdig med det

Er normalsett en tøffing på det meste og veldig lite som får meg vippa av pinnen.
Men dette helt klart!!
Svigermor syns jeg så syk ut:P

Urk - høres kjedelig ut ja :/ hvilken mobil er det?

Av og til kan man være heldige og finne råd på nettet (bugs skjer ofte med flere..)
iPhone 5s
Har hvert innom appel nå. Å de kjørte en sånn diagnostikk eller hva det er :p hehe
Det gode var at mobilen er tatt godt vare på visstnok :p haha men var en program feil. Har nå kjørt gjenopprettinger ol så håper den funker nå :) vis ikke må den inn på sykehus i 1 ukes tid :o

Back
Topp