Skravletråd

*Synnøve klare holde kjeft og ikke kommentere* haha;)

Miljø partiet de grønne:)
Hahaha :p jeg hadde ikke stemt dem om det ikke hadde vert for henne ;)
Men hun kjemper for de barna som trenger hjelp . Mot bedre barnevern å barne psykiatri å jeg har sett resultater å dermed så får hun min :)
Hun har til og med kommet hjem til meg å hjulpet en god del :D

Hvorfor de? :)

Herlig plan for dagen det da :)

Her er sambo hjemme nå :) han jobber kveld.

Skal ta å fikse klærne når de er klar,
Så blir det å ringe etter legetime, stemme, apoteket , handle å så hente unger, lekser , middag og svømming :) så er det kveld :p å alene tid :p

jada blir kos det.
men er så spent på legen og hva sjefen sier først at det er det eneste jeg tenker på nå:P

Var relativt flytende - var to vanlige plastglass som jeg drakk så raskt som mulig.

Føler meg relativt sløv nå - var du det?
(Kan være lite mat og søvn?)
Ja ble sløv og svimmel litt siste gangen. Det sikkert fordi jeg ikke hadde fått I meg veske.
Jeg tok den som en enormt stor shot, må å si at jeg ikke har shota siden beg av 20 åra, så ca 14 år sia:p

Så deilig med barne fri :) da har jo du full dag :)

Ete frokost :)
Gjøre noe fornuftig- brette klær, vaske klær
Te ei venninne å hente mer klær til mj
Hjem å slappe av
Få med seg valget
:)

Jada den er i grunn ganske full. men klarer ikke tenke på så mye annet enn legebesøk og samtale med sjefen enda...

Ja ble sløv og svimmel litt siste gangen. Det sikkert fordi jeg ikke hadde fått I meg veske.
Jeg tok den som en enormt stor shot, må å si at jeg ikke har shota siden beg av 20 åra, så ca 14 år sia:p
Da tror jeg vi tok det ganske likt - bare at jeg fikk det I to serveringer..

På kontoret der venninnen min tok så blander de egen hvor de ikke bare tilsetter smak, men serverer den avkjølt :P hørtes ikke feil ut det ^-^

*Synnøve klare holde kjeft og ikke kommentere* haha;)

Miljø partiet de grønne:)
Men hun kjemper for de barna som trenger hjelp . Mot bedre barnevern å barne psykiatri å jeg har sett resultater å dermed så får hun min :)

Sorry at jeg hopper inn:p er morro å se hva dere skal stemme :)
For kunne aldri I verden ha gjetta at dere skulle stemme akkurat det, å det er det som er så morsomt :)

Nja, okei da...men det er også frp;)Siv Jensen kan man få gratis av meg:P
Men neida høres ut som det er et gjennomtenkt valg:)

Jo...det er delvis taktisk.
Stemmer de ikke ved stortingsvalg, men nå ved kommunevalg.
De vil ha flere gratisparkeringsplasser for el biler. Gratis i det største parkeringshuset i sentrum. Utvide fordelene lenger enn det som har blitt lovt 2017. Så derfor vil jeg ha noen representanter i bystyret;)
Ellers har jeg kjennskap til den andre politikken dems da min søster er aktiv i det pariet.
De ønsker ta i mot flere flyktninger som er veldig viktig for meg!

Da tror jeg vi tok det ganske likt - bare at jeg fikk det I to serveringer..

På kontoret der venninnen min tok så blander de egen hvor de ikke bare tilsetter smak, men serverer den avkjølt :P hørtes ikke feil ut det ^-^
Nei da kan den ratt nytes da:p
Helsesøsteren som jeg var hos sist å tok den fikk litt sjokk over at jeg ble så fort ferdig med den, for ho hadde trodd jeg kom til å bruke evigheter, for det var vist noen som gjorde det, tok mini slurker og så måtte de vente I en evighet før de kunne ta en til. Når det kommer til slike ting tenker jeg jo fortere ned jo bedre:p

Back
Topp