Oh yum! Hahahahehe skulle kommet her du da![]()
Skal lage cup cakes med dumle, cakepops og gulrotkake![]()
Når jeg leste det, så tumlet magen så høyt at jeg fikk et blikk fra damen to seter lenger vekk
Edit: rumlet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yum! Hahahahehe skulle kommet her du da![]()
Skal lage cup cakes med dumle, cakepops og gulrotkake![]()
ja hehe så store og skumle vettuHehe så herlig![]()
Hahaha*Synnøve klare holde kjeft og ikke kommentere* haha![]()
Miljø partiet de grønne![]()
Herlig plan for dagen det da
Her er sambo hjemme nåhan jobber kveld.
Skal ta å fikse klærne når de er klar,
Så blir det å ringe etter legetime, stemme, apoteket , handle å så hente unger, lekser , middag og svømmingså er det kveld
å alene tid
![]()
Hehe så braBlir ikke stressa av det ennåhar ikke våkna skikkelig
trenger minst 1/2 t til
Ja er kvelds enke denne uka du![]()
Ja ble sløv og svimmel litt siste gangen. Det sikkert fordi jeg ikke hadde fått I meg veske.Var relativt flytende - var to vanlige plastglass som jeg drakk så raskt som mulig.
Føler meg relativt sløv nå - var du det?
(Kan være lite mat og søvn?)
Så deilig med barne frida har jo du full dag
Ete frokost
Gjøre noe fornuftig- brette klær, vaske klær
Te ei venninne å hente mer klær til mj
Hjem å slappe av
Få med seg valget
![]()
hehe of stakkarOh yum! Hahaha
Når jeg leste det, så tumlet magen så høyt at jeg fikk et blikk fra damen to seter lenger vekk
Edit: rumlet
Da tror jeg vi tok det ganske likt - bare at jeg fikk det I to serveringer..Ja ble sløv og svimmel litt siste gangen. Det sikkert fordi jeg ikke hadde fått I meg veske.
Jeg tok den som en enormt stor shot, må å si at jeg ikke har shota siden beg av 20 åra, så ca 14 år sia![]()
Ikke tenkt på detjada blir kos det.
men er så spent på legen og hva sjefen sier først at det er det eneste jeg tenker på nå![]()
*Synnøve klare holde kjeft og ikke kommentere* haha![]()
Miljø partiet de grønne![]()
Sorry at jeg hopper innHahahajeg hadde ikke stemt dem om det ikke hadde vert for henne
![]()
Men hun kjemper for de barna som trenger hjelp . Mot bedre barnevern å barne psykiatri å jeg har sett resultater å dermed så får hun min![]()
Hun har til og med kommet hjem til meg å hjulpet en god del![]()
Hvorfor de?![]()
Det skjønner jeg godt. Skuldrene dine synker nok endel når de to tinga er overJada den er i grunn ganske full. men klarer ikke tenke på så mye annet enn legebesøk og samtale med sjefen enda...
Hahahajeg hadde ikke stemt dem om det ikke hadde vert for henne
Men hun kjemper for de barna som trenger hjelp . Mot bedre barnevern å barne psykiatri å jeg har sett resultater å dermed så får hun min
Hun har til og med kommet hjem til meg å hjulpet en god del
Hvorfor de?![]()
Hadde du gjettet motsattSorry at jeg hopper inner morro å se hva dere skal stemme
For kunne aldri I verden ha gjetta at dere skulle stemme akkurat det, å det er det som er så morsomt![]()
ja burde begynne rydde her og bake..men ikke helt hode med megDet skjønner jeg godt. Skuldrene dine synker nok endel når de to tinga er over![]()
Nei da kan den ratt nytes daDa tror jeg vi tok det ganske likt - bare at jeg fikk det I to serveringer..
På kontoret der venninnen min tok så blander de egen hvor de ikke bare tilsetter smak, men serverer den avkjølthørtes ikke feil ut det ^-^
Det regner![]()
Nei, jeg hadde vel ikke akkurat tenkt frp og mpgHadde du gjettet motsatt?
Nei enig I denja burde begynne rydde her og bake..men ikke helt hode med meg![]()
Ta en kaffe kopp ??? Tenker![]()