Skravletråd

Da er jeg "belastet" og sitter i en lenestol med føttene på en krakk.

Sånn sett skal jeg ikke klage.

Føler meg dog litt lurt - viste seg at det bare var 8 timer før, ikke 12 man ikke skulle spise :P
He he :) de har vært snille med meg å, de gangene jeg har blitt belasta:) har fått sitti I en krok alene I lenestol :)
Stussa på 12 timers regelen din, for de sa aldri noe til meg, bare at jeg ikke kunne spise eller drikke når jeg sto opp den dagen jeg skulle belastes :)

God morgen alle sammen :)

Fått levert de små , eller sendt de av gårde faktisk :eek: hun går sammen med en venninne å moren å han sykklet :p

Dått ryddet kjøkkenet å tømt oppvaskmaskinen,
Fått satt på tørketrommelen igjen da sengtøyet bare var en stor ball å dermed ikke tørt :/
Fått på en ny vaske maskin og lagt på plass klær.
Støvsuget trapp kjøkken og gang.

Nå er det frokost å avslapping frem til 9. Da blir det opp å få tak i litt på apoteket og handle litt :)

Håper alle får en Fin dag :D
Oi skal si du er effektiv på morgenkvisten:)
Her sov guttungen til 8, det var herlig:D

Da er jeg "belastet" og sitter i en lenestol med føttene på en krakk.

Sånn sett skal jeg ikke klage.

Føler meg dog litt lurt - viste seg at det bare var 8 timer før, ikke 12 man ikke skulle spise :p
Hehe jaja. spise godt etterpå:D

He he :) de har vært snille med meg å, de gangene jeg har blitt belasta:) har fått sitti I en krok alene I lenestol :)
Stussa på 12 timers regelen din, for de sa aldri noe til meg, bare at jeg ikke kunne spise eller drikke når jeg sto opp den dagen jeg skulle belastes :)
Ja der ser du ^-^ har sikker hørt feil, men men.

Var ikke så ille den drikken som skulle ned egentlig - forventet meg verre

Herlig at du fikk sitte litt I fred. Her er det bak venterommet, så får med meg hvem som kommer og går :P

Tenker på hva som skal gjøres ennå jeg :p
Hehe ja det er det som er så dumt :o jeg liker ikke å sitte å tenke på det :o da klarer jeg ikke å slappe av :o
Men vet det blir stress i ettermiddag å så klarer vell ikke helt å senke skuldrene før disse håpefulle er i seng i kveld :)
Sambo jobber kveld å så blir alene

Back
Topp