Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He heDa er jeg "belastet" og sitter i en lenestol med føttene på en krakk.
Sånn sett skal jeg ikke klage.
Føler meg dog litt lurt - viste seg at det bare var 8 timer før, ikke 12 man ikke skulle spise![]()
Her blir det iallefall enTa en kaffe kopp ??? Tenker![]()
Jeg å egentligGod morgen til deg også![]()
Liker i grunn mandager jeg![]()
Ja - det er ofte best å ta det med en gang og slappe av etterpå. Har bare en tendens til å avsporeHeh takk for detmen er så godt å være ferdig å er fort gjort når man først setter i gang
![]()
Oi skal si du er effektiv på morgenkvistenGod morgen alle sammen
Fått levert de små , eller sendt de av gårde faktiskhun går sammen med en venninne å moren å han sykklet
Dått ryddet kjøkkenet å tømt oppvaskmaskinen,
Fått satt på tørketrommelen igjen da sengtøyet bare var en stor ball å dermed ikke tørt :/
Fått på en ny vaske maskin og lagt på plass klær.
Støvsuget trapp kjøkken og gang.
Nå er det frokost å avslapping frem til 9. Da blir det opp å få tak i litt på apoteket og handle litt
Håper alle får en Fin dag![]()
Stemte I gårHar dere alle forhåndstemt elr stemme i dag?
Koselig her - var her mye før, da jeg gikk på skole I Oslo. Lenge siden jeg var her sist egentligTror jeg har vært på Majorstua en gang![]()
Så deilig da! Sovet godt?Lige måde du![]()
Her sov guttungen til 8 , herlig![]()
Hehe jaja. spise godt etterpåDa er jeg "belastet" og sitter i en lenestol med føttene på en krakk.
Sånn sett skal jeg ikke klage.
Føler meg dog litt lurt - viste seg at det bare var 8 timer før, ikke 12 man ikke skulle spise![]()
Ja er på vei, men får ikke letta på baken, sitter jo å skravkerHer blir det iallefall en![]()
Ja hihi se frem i mot resten av ukenJeg å egentlig![]()
Okei.Stemte I gårså var vi ferdig med det som gubben sa
![]()
Ja der ser du ^-^ har sikker hørt feil, men men.He hede har vært snille med meg å, de gangene jeg har blitt belasta
har fått sitti I en krok alene I lenestol
![]()
Stussa på 12 timers regelen din, for de sa aldri noe til meg, bare at jeg ikke kunne spise eller drikke når jeg sto opp den dagen jeg skulle belastes![]()
Jepp har detSå deilig da! Sovet godt?
Hehe ja det er det som er så dumtTenker på hva som skal gjøres ennå jeg![]()
hehe her er kaffetørsten større enn skravlelysten på morranJa er på vei, men får ikke letta på baken, sitter jo å skravker![]()
Det blir i dagHar dere alle forhåndstemt elr stemme i dag?
Det er planen! Men får visst ikke resultatet før senere I dag, så fikk anbefalt å ikke gå for den største sukkerbomben etterpå, just in case ^-^Hehe jaja. spise godt etterpå![]()