Tiden gikk I passe fart OG de slapp meg inn tidligereÅåh neiden er lei :/ håper tiden gikk fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden gikk I passe fart OG de slapp meg inn tidligereÅåh neiden er lei :/ håper tiden gikk fort
Når sto du opp?God morgen alle sammen
Fått levert de små , eller sendt de av gårde faktiskhun går sammen med en venninne å moren å han sykklet
![]()
Dått ryddet kjøkkenet å tømt oppvaskmaskinen,
Fått satt på tørketrommelen igjen da sengtøyet bare var en stor ball å dermed ikke tørt :/
Fått på en ny vaske maskin og lagt på plass klær.
Støvsuget trapp kjøkken og gang.
Nå er det frokost å avslapping frem til 9. Da blir det opp å få tak i litt på apoteket og handle litt![]()
Håper alle får en Fin dag![]()
Det er ikke feilTiden gikk I passe fart OG de slapp meg inn tidligerewin!
Jeg stemmer forTa en kaffe kopp ??? Tenker![]()
Kl 7Når sto du opp?
God morgen!God morgen alle sammen
Fått levert de små , eller sendt de av gårde faktiskhun går sammen med en venninne å moren å han sykklet
![]()
Dått ryddet kjøkkenet å tømt oppvaskmaskinen,
Fått satt på tørketrommelen igjen da sengtøyet bare var en stor ball å dermed ikke tørt :/
Fått på en ny vaske maskin og lagt på plass klær.
Støvsuget trapp kjøkken og gang.
Nå er det frokost å avslapping frem til 9. Da blir det opp å få tak i litt på apoteket og handle litt![]()
Håper alle får en Fin dag![]()
Guri land, har du vært turbo på morran da eller? Du har jo rekki enormt mye. Vært kjempe flinkKl 7eller kl ringte da
jeg spratt opp 5 over
![]()
Ja jeg åJeg stemmer for![]()
Så deiligTiden gikk I passe fart OG de slapp meg inn tidligerewin!
Heh takk for detGod morgen!
Ser du har hatt en supereffektiv morgen (igjen!) - blir rett og slett imponert!![]()
Ja ^-^ veldig greit sånn sett.Så deiliggodt å slippe å vente lengre enn man må
![]()
Hahaha ja kansje den slo inn litt derGuri land, har du vært turbo på morran da eller? Du har jo rekki enormt mye. Vært kjempe flink![]()
Tror jeg har vært på Majorstua en gangJa ^-^ veldig greit sånn sett.
Burde bare ha sjekket togtidene før jeg avtalte time
Er egentlig ikke så ille å vandre rundt på Majorstua ellers, men når det regner - not so much :/
Åååh neiDa er jeg "belastet" og sitter i en lenestol med føttene på en krakk.
Sånn sett skal jeg ikke klage.
Føler meg dog litt lurt - viste seg at det bare var 8 timer før, ikke 12 man ikke skulle spise![]()
Tenker på hva som skal gjøres ennå jegHahaha ja kansje den slo inn litt dermen den forsvant fort så var jammen godt jeg fikk det gjort
hehe
Ønsker dere alle en god morgen og god mandag
Føler dette var litt for tidlig å stå opp, menmen
haha det er kjiptUrk.. når jeg takket ja til time kl8 så hadde jeg ikke sjekket togtidene innover - kunne velge å være 45 min for tidlig eller 15 forsinket...
Så nå står jeg her da, og venter på at det skal åpne![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt
Og at alle får en fin mandag![]()
Ser fint ut her endaDet regner![]()