Skravletråd

God morgen alle sammen :)

Fått levert de små , eller sendt de av gårde faktisk :o hun går sammen med en venninne å moren å han sykklet :p

Dått ryddet kjøkkenet å tømt oppvaskmaskinen,
Fått satt på tørketrommelen igjen da sengtøyet bare var en stor ball å dermed ikke tørt :/
Fått på en ny vaske maskin og lagt på plass klær.
Støvsuget trapp kjøkken og gang.

Nå er det frokost å avslapping frem til 9. Da blir det opp å få tak i litt på apoteket og handle litt :)

Håper alle får en Fin dag :D
Når sto du opp?

God morgen alle sammen :)

Fått levert de små , eller sendt de av gårde faktisk :o hun går sammen med en venninne å moren å han sykklet :p

Dått ryddet kjøkkenet å tømt oppvaskmaskinen,
Fått satt på tørketrommelen igjen da sengtøyet bare var en stor ball å dermed ikke tørt :/
Fått på en ny vaske maskin og lagt på plass klær.
Støvsuget trapp kjøkken og gang.

Nå er det frokost å avslapping frem til 9. Da blir det opp å få tak i litt på apoteket og handle litt :)

Håper alle får en Fin dag :D
God morgen!

Ser du har hatt en supereffektiv morgen (igjen!) - blir rett og slett imponert! :)

Da er jeg "belastet" og sitter i en lenestol med føttene på en krakk.

Sånn sett skal jeg ikke klage.

Føler meg dog litt lurt - viste seg at det bare var 8 timer før, ikke 12 man ikke skulle spise :P

Så deilig :) godt å slippe å vente lengre enn man må :)
Ja ^-^ veldig greit sånn sett.
Burde bare ha sjekket togtidene før jeg avtalte time ;)

Er egentlig ikke så ille å vandre rundt på Majorstua ellers, men når det regner - not so much :/

Da er jeg "belastet" og sitter i en lenestol med føttene på en krakk.

Sånn sett skal jeg ikke klage.

Føler meg dog litt lurt - viste seg at det bare var 8 timer før, ikke 12 man ikke skulle spise :P
Åååh nei :p den er lei :p

Men godt du får sitte godt da :D hos oss har de ikke slike gode stoler :o

Urk.. når jeg takket ja til time kl8 så hadde jeg ikke sjekket togtidene innover - kunne velge å være 45 min for tidlig eller 15 forsinket...

Så nå står jeg her da, og venter på at det skal åpne :p
haha det er kjipt:P

Back
Topp