Skravletråd

Nå skal vi på skobutikken, håper de har riktige størrelser inne :D

God morgen :) har vært en treig start på dagen her. Sov vel til 11, pizzarester til frokost og så liiiiitt rydding.

Burde sikkert fortsatt, men ingen hadde lyst ^-^
God morgen:) har en slapp morgen jeg og:D sov lenge, spiste god frokost alene, henta inn guttungen og ga han mat og la han, satt meg ned i sofaen for å slappe av igjen:P nå må jeg snart vekke han da, så da blir det mer action:P
Du burde ingenting, gjør det du føler for du:D

Ble sent i bursdagen i går. Tenkte vi skulle reise senest halv 8, men kl ble 8 og enda hadde ikke kakene kommet på bordet:o hadde det vært opp til meg så hadde vi bare reist, men mannen bryr seg ikke like mye om rutiner som meg. Så halv 9 kom vi oss i bilen, og da var guttungen så sliten og trøtt at han spurte om å få sove og reise hjem. Stakkar lille<3

Hehe herlig da :)
God morgen:) har en slapp morgen jeg og:D sov lenge, spiste god frokost alene, henta inn guttungen og ga han mat og la han, satt meg ned i sofaen for å slappe av igjen:P nå må jeg snart vekke han da, så da blir det mer action:P
Du burde ingenting, gjør det du føler for du:D
Ja veldig deilig med litt sløvhet.

Har trukket frem Ticket to ride igjen - når det likevel regner ute :)

Ble sent i bursdagen i går. Tenkte vi skulle reise senest halv 8, men kl ble 8 og enda hadde ikke kakene kommet på bordet:o hadde det vært opp til meg så hadde vi bare reist, men mannen bryr seg ikke like mye om rutiner som meg. Så halv 9 kom vi oss i bilen, og da var guttungen så sliten og trøtt at han spurte om å få sove og reise hjem. Stakkar lille<3

Oi det hadde jeg ikke godtatt! Men jeg er streng på rutiner :P

Gikk ikke helt som planlagt i skobutikken, ble to par vintersko på storebror og ingen på lillegutt :o greit å ha to par hvis de blir våte, men hadde vært bedre om de fikk ett par hver! Jaja :)

Oi det hadde jeg ikke godtatt! Men jeg er streng på rutiner :P
Med mannens familie blir det dessverre ofte sånn. Barna til søstera til mannen har nok aldri hatt så strenge rutiner så de er ikke vant til det. Men jeg tenker at en toåring har ikke noe å gjøre oppe kl halv ni på kvelden:p

Med mannens familie blir det dessverre ofte sånn. Barna til søstera til mannen har nok aldri hatt så strenge rutiner så de er ikke vant til det. Men jeg tenker at en toåring har ikke noe å gjøre oppe kl halv ni på kvelden:p

Nope, her er det i seng før 7 :P

Back
Topp